• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Amadea

Maken brukar faktiskt titta med mig & har inet så mycket emot det tror jag

vad har du gjort Java. Är på loggad & sitter inte vid datorn

• Majblomma12

Ahh... redan? Har den svenska uttagningen varit? Vilken låt blev det? Har inte hört nåt om det.

• Java

Det är svenska uttagningen som börjar nu!

java har shoppat lite nödvändigheter idag. Bla en trappgrind. Men den var för smal, eller så är vår trapp för bred Irro är det iaf!

Sedan har jag sovit 2,5 timme i soffan. Underbart!! Nu har maken kommit hem, så nu är jag påloggad och HÄR!!!

• Emm73

Godkväll!

Ååååh, börjar Melodifestivalen (festivalerna!) nu?? Fast vi ska på middag imorgon, och jag är osäker på om det gänget är Melodifestivalare...

Nån som vill se en färskare bild av M?

• Amadea

Så försvann hon igen Java....

Har ni funderat på om ni vill ha fler barn än 1??
    Jag vill helt klart ha flera. Tänk tankarna har redan börjat hos mig på framtiden & eventuella syskon till J. Hoppas på att jag kan göra en Pricken eftersom vi oxå är oförklarligt barnlösa. Men tänk om man skulle lyckas 1:a ggn man har sex

• Amadea

Ja nya bilder på M.
    Har redan kollat men du har inte lagt ut någon ny bild än i alla fall.

• Emm73

Amadea;
    Nämen allvarligt, vi vill helt klart ha syskon till M, men framtiden får väl utvisa hur det går!

Svar på tråden Dansa med vargar 2