• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Java

Zeke och FP har fått en liten MAX !!!

Jag pratade med vargen för ca 1-2 timmar sedan. Alla mår bra, om än lite trötta. Lilla Max såg dagens ljus vid 04 i natt.

• svartaskalman

Jubel, fanfarer och en massa fyverkerier! ♥♥ Äntligen är han här! Som vi alla väntat!!! Ett stort grattis till FP & Vargen från djupet av mitt hjärta.
    Tjoho!

:-P

Välkommen till världen MAX!

:-P

• Fiaflopp

Hjääääääälp fy FAN så läskigt,om ni läser tillbaka i tråden så ser ni NÄR jag VAKNADE i en DRÖM om VARGEN och FP och vad drömde jag????
    Läskigt till MAX...

• Fiaflopp

En sak...jag vill inte att ni ska överge mig trots att jag ännu inte lyckats,jag kommer nog att vara lika välkommen här fast det blir med ÄD hoppas jag...
    Visst är man lite avis ibland men det hör ju till,annars hade det varot nåt fel på mig (det är det ju redan men ändå...haha),så snälla,lämna mig inte dåp blir jag aldeles ensam här...

• svartaskalman

Nejdu FF, vi släpper dig INTE. Det är ju jätte spännande att få följa dig på eran nya väg.
    Hoppas så för din skull!

Svar på tråden Dansa med vargar 2