• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Fiaflopp
    ja visst e jag lite knepig...men det står jag för haha
    Ska kanske sätta på lite KIZZ medans jag gör fikat till plastgästerna och lägga fram broderiet...
    Plastgäster...vad hemskt det lät föresten haha

Såg du skidorna nyss? FY vad nervig jag var men vilken stafett dom gjorde,våra Svenska tjejjer!!
  • Majblomma12

Ja, men vafan skulle det där vitklädda spöket komma och förstöra dagen för? Hon hade väl kunnat hålla sig därbakom och ta fjärdeplatsen!

• Fiaflopp

Håller med dig....ganska elakt av henne tycker jag,då de kämpade så bra!
    kl 14 är det störtlopp väl??

• Majblomma12

Jag vet inte tiden. Blir lite bakvänt att det avgörs i störtloppsdelen, men lite spännnade också. Go Anja!!!

• Fiaflopp

JAg var föresten och handlade igår och öpte Naturdiet,mycket billigare än Cambrige...
    Får se om det finkar men många har gått ner ganska mycket med det ser jag i en tråd här!

• Fiaflopp

Ja visst är det lite knepigt...det sa vår Anja också att hon tyckte!
    Haha har du hört att hon blev GALEN igår??
    Hon ledde en demonstration och ingen pratade med journalisterna...
    Gapade och skrek och var jättearg!

• Fiaflopp

Hon ville ha med sin coach in på starten men fick inte det,men en djävla massa tv folk kunde få komma dit...
    Hon skrek att skidförbundet själva borde arrangera skidorna för det klarar inte os-kommiten av,haha helt rätt!!
    Varför ska inte åkarnas coacher få komma in när tom TV får komma?!

• Majblomma12
    Jisses! Löjliga regler. Hon är inte rädd av sig.
  • Fiaflopp

Haha nä det är hon inte vilket är bra!
    Hon fick med sig alla andra åkare också..hehe

På Tisdag kommer mina små troll igen,ska bli så skoj,lika glad varenda gång dom kommer...
    Den stora grabben och jag ska handla kläder åt honom har jag lovat,han är så modemedveten pojken och det är skoj!
    Den lilla har jag lovat att vi ska baka och KLADDA en massa...hon fyller år på Måndag och jag älskar att kladda jag med,skoj!

Svar på tråden Dansa med vargar 2