• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Lajsa

Betty kollar på MÅNS jag tror hon e lite pilsk på MÅNS i Lets dance

• Lajsa

Nä nu ska jag gå mysa med mig själv framför tv.n och käka lite godis min darling är ut och raj rajar så jag har hela soffan och hela tv:n för mig själv

• Betty2

Oj, vilken tid det tog att läsa ikapp! Det var därför det dröjde så länge innan jag kunde skriva här... Kom hem sent, och precis som Lajsa redan har berättat var jag ju tvungen att kolla på Let's Dance. Kollade på alla som var med, inte bara Måns. (Det blir ju lammkött-varning om jag skulle vara pilsk på honom förresten! )

Amadea: Hoppas du inte är arg fortfarande, nu är jag här! Och jag skrev ju i din GB för längesen!

Alltså: Vi hade jättetur i dag, våra 2 äldsta embryon (4-celliga) överlevde upptiningen och de ruvar jag på nu! De såg "jättefina" ut enligt labtjejen.

Tack ni alla som har tänkt på mig i dag!

Och äntligen har jag fått veta hur det har gått för FP & Zeke!
    Världens största GRATTIS kommer här! Välkommen Max!

Spooky att FF vaknade just då och hade drömt om detta!

Lilla Sparven: En jättestor kram till dig!

• Grisen81

Åhhh har det fötts en liten MAX!!! gud vilket fint namn!!!Grattis!!!

Jag sitter och pimplar rödvin... det är synd om mig... verkligen hemskt öde...jag har huvudlöss!!!
    vet inte vem som har smittat mig... jag har kliat EN MÅNAD!!! såg hur det kröp idag...urk!!! min moster var här och behandlade mig nyss..då behövdes det rödvin för psykiska besvär... ni förstår det va!!!!! Är det inte det ena är det det andra... eftersom jag tappat mitt hår i pannan oxå..ska ta blodprover om en vecka...

• Linkan71

Grattis FP och Zeke till lilla MAX

Hälsningar från oss tre.

• Java

GRATTIS Betty Ni GBG-brudar kör dubbelt upp ....vill ni att Götet skall bli större än Sthlm eller? ...Ha, ha, då får ni jobba på! Naturligtvis så håller jag krampaktigt mina tummar nu!!

Grisen: Gaaahhhhh huvudlöss!!! !!! usch så hemskt! Har dom små fått det?? (jag har också tappat allt mitt hår i pannan efter amningen!)
    Jag pimplar också rödvin, fast jag varken har huvudlöss eller flatlöss Men nog börjar det klia lite i svålen nu när du säger så!!

• Majblomma12
    Galenpanna!

Grattis Betty, Göteborgarna tänker fixa 06:or på löpande band.
Svar på tråden Dansa med vargar 2