• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Lajsa

Ja att ni gör det är super kul men fråga min man om han tycker det är kul

• Lajsa

Är det ingen som hört något fr FP och Vargen... är ju så nyfiken så det är nära att jag håller på att kollevippa

• svartaskalman

Tebax!!! Roligare läkare får man nog leta efter
    Kom dit, han klev rakt fram till mig. Hej M! Visst är det du? Öhhh jaaa; svarade jag mycket förvånat. Har ju aldrig sett karln förr
    Sen gick vi in i hans rum och fem minuter senare stod jag med ett läkarintyg på två veckors sjukskrivning i handen...
    Här ska vi inte riskera något var hans enda ord.
    Okej sa jag. Fattar fortfarande inte riktigt. Men ska kontakta min läkare på gyn om vidare undersökning.

Ojojoj!

• svartaskalman

Lajsa: Vid ett skulle de tidigast kunna lämna rapport... Så vi får hålla oss till tåls ett tag till. Men jag sitter oxå som på nålar

• svartaskalman

Lajsa: Åh vad tokigt! JAg hade missat att det var på G. Glöm mitt tidigare inlägg!
    Det var ju om de var på undersökningen. Men nu ska de ju inte vara där, nu SKA de ju vara på BB.

• Amadea

Man kan ju hoppas på att Vargen har tid att sticka in nosen & informera oss. Men nu har de nog händerna fulla med annat

• svartaskalman

Vimsig jovisst det sticker jag inte under stol med. Men i det här fallet så var det bara brist på uppdaterad info

• Amadea

Jajajajaja
    Skyll på det du
    Så nu kan du hänga på Fl i två veckor

Svar på tråden Dansa med vargar 2