• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • svartaskalman

Vill passa på att krama om Lilla Sparven som inte är lika glad i dag.
    Vi finns här om du behöver vädra tankarna.
    *Kramar om hårt och länge*

• Lajsa

Hej alla sitter här på jobbet och äntligen fick man nyheten om MAX

Vålkommen Max och grattis t FP och Zeke
    Vänta bara några dagar så kommer Gbg ligan:-d

Håller med SS här kommer en styrke kram till Lilla Sparven.

• LillaSparven

Tack va söta ni e SS och Lajsa! Jag ska nog repa mig ska ni se. Fastän det är motigt!

Grattis FP & Zeke! Välkommen till världen Max!
    ♥ Sparven

• Liten Leo

Lajsa - Jag tros jag svimmar!!!! Fantastiska nyheter!!! HURRA!!!!!

Zeke och FP - Max har kommit, och han bestämde själv när det var dags. Här ska ingen barnmorska bestämma åt Max inte! Jättegrattis!!!

FF, självklart är du en av oss! Du har ju peppat oss genom svåra stunder så nu är det vår tur att backa upp dig inför dina nya utmaningar med ÄD.

Lilla Sparven - Jag hoppas att vinden vänder och snart blåser åt rätt håll även för dig.

• LillaSparven

Tack Liten Leo, hoppas jag med!

• Java

Hej alla
    Läste tillbaka och såg att diskussion om vad som "får" skrivas i tråden dykt upp igen. Personligen så tycker jag man måste få skriva om ALLT!! beroende på vart i bahandling, graviditet eller som förälder man är.

Vi alla känner ju varandra, och vill inte splittas, så varför skall vi inte få diskutera det som är aktuellt för oss?

Dessutom tycker jag den hör hemma under SAFB... det är ju trots allt det som fört oss samman. Och vi kommer ju alltid att tillhöra den kategorin.

Så kan vi inte bestämma att tråden ligger i rätt kategori, och alla som vill får skriva om vad som helst. (Det skadar ju inte att man har andra trådar parallellt, som synkar var man befinner sig i livet.) Ingen mår väl dåligt av att vargtråden är vårt "fikarum" och att den liger under SAFB??

Men jag vill bara ha vargtråden och er! oavsett om ni lyckats eller inte! (....där hör du FF!!)

Puss till er alla

Och en extra STOR puss till Vargen, FP och Max

• Amadea

Som sagt mig blir ni inte av med vart än tråden ligger

Lilla Sparven: Beklagar. Förstår att det känns tungt men det är bara att ladda & ta nya tag. det vet de flesta här inne.

FF: Du är ju en av oss vad du än gör & hur det än går.

• Majblomma12

Java, *klapp, klapp, klapp* Java, *klapp, klapp, klapp*

Svar på tråden Dansa med vargar 2