• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Java

Är ni kvar???
    Har precis pratat med FF i telefonen.

Amadea: jag kan inte se några bilder hos dig

Emm: Guuud så söt hon är din lilla M.

• Majblomma12

Va? Hade Amadea bild ute? Den missade jag...

• Java

Amadea: ja, vi vill ha flera barn. Men vi kommer ALDRIG att lyckas på egen hand. Jag håller mina tummar för er "oförklarigt barnlösa", men vi måste ta den hårda vägen igen. Det finns INGEN som helst chans att vi skulle lyckas annars. Tyvärr...

Men jag vet inte när tiden är mogen för ett syskon. Väntar nog en stund.

Hoppas att ni lyckas på Hole-in-one, som prickis gjorde

• Majblomma12

Java, det är ju samma sak här, även om vi har en minimal, pyttepyttechans på egen hand. Men egentligen är den chansen så microskopisk att vi inte räknar med den. Ska det bli syskon blir det att slänga upp sig i gynstolen igen.

• Java

ior: jo, vi har ju samma problematik, fast ändå inte. Men upp i gynstolen blir det garanterat

• Java

nu skall jag gå till mina pojkar! hej på en stund!!

• Amadea

Nope jag hade inte lagt ut bild bara Emm.
    Kanske kan ta en ny bild i morgon.

Ingen Betty här än

• Lajsa

Hej vänner!
    har kommit hem efter en hård arbetsdag... suttit och myst i soffan opch kollat på os och sen kokade jag lite äppelkräm och alla var nöjda inte illa och få betalt för det
    Annars då någon mer nyhet orkar bara inte gå tillbaka i tråden ska kika in på mina andra trådar.

Ha en bra kväll alla godingar

• Amadea

Här är man helt solo.
    Maken tittar på film men ag vill inte se den...Passion of Christ

I dag var vi ute på en 40 min promenad, men det var lite jobbigt att dra vagnen för all snömodd. Måste försöka komma ut & promenera så man får lite motion. Kan inte bara sova, amma, titta på TV & hänga på FL.

Svar på tråden Dansa med vargar 2