• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Liten Leo

Tjingeling!

Så mysigt att läsa igen erat babbel
    När ni babblade som mest var maken och jag på stan och brunchade, mums! Amerikanska pannkakor med glass och färsk frukt, latte och jos.

Sedan var det nya tag med att packa flyttkartonger.

Blir nog en repris av detta idag.

Kul att se Stintan i tråden och skönt att det inte bara är jag som har flextid i kraktråden just nu Hoppas på mer tid nästa vecka men vill också hinna med mer besök på vattengympan. Och så var det ju det här med vilan som BM ordinerat... Undrar just om packning av flyttkartonger kan räknas som det...?

Grisen, lycka till med avhysningen av loppisarna Har haft det en gång i mitt liv och minns att kliandet drev mig till vansinne!

Jag känner som de flesta att denna tråd inte är låst vid ett visst ämne. Den är skapad av oss och blir vad vi gör den till, gamla som nya krakar. Vägen hit var kurvig som attan och några hade lite snabbare racerbilar bara, men vi vill alla till samma mål: att få en familj och sättet det sker på gör det samma! Alla barn (och hundar) är lika välkomna.

på er!

• Amadea

Hejhopp!!
    Är ensam uppe. Make & J slumrar i sängen.

LL: jag tror FL räknas som vila men inte packa flyttkartonger

Känner mig nästan stressad i dag då jag ska ge mig ut själv & shoppa lite. Måste hinna det oxå innan vi får besök kl 15

• Amadea

Nu ska jag försöka väcka lillan & mata henne så jag kan åka & shoppa sedan

• Amadea

Nu har jag varit & shoppat
    Ett par jeans, 2 amningstoppar med långärm & 2 vanliga kortärmade toppar

Kul att köpa riktiga kläder igen

• Hstintan

Hoppar in en sväng mellan jobben och säger hej!

LL: ta det lugnt med kartongerna! Du ska ju vara arbetsledare nu och passa på att peka med hela handen åt andra.

Grisen: lycka till med utrotandet av ockupanterna. Tror att du blev snygg i håret trots att du själv höll i saxen. Allt klär väl en skönhet

Amadea: skoj med inköpen! Tänk att lite nya kläder kan få en att känna tillfredsställelse. Själv har jag köpstopp då mina garderober är sprängfyllda. Har ju inte vett att skänka/slänga kläder. Skulle behöva en som gick igenom och konfronterade mig med mina plagg: "Hur många år/kilon sen var det du använde denna?

Såg ni melodifestivalen igår? Jag såg bara sista låten (Andreas Johnsson) och vi funderade var man hört den förut. Kom inte på det. Trots idogt trallande. Linda B (förlåt Betty? eller var det Isop?) är inte riktigt min grej. Känns som en ny Lillbabs är född

Nu ska jag jobba vidare.
    Stora kramen

• Betty2

Stintan: Jag såg lite av melodifestivalen i går och tänkte kolla på det mer i detalj i dag. Av det jag hörde i går så tyckte jag inte att det fanns några direkta höjdarlåtar.
    Jag vet inte riktigt vad du menar ang Linda B så jag antar att det var Isop då.

Jaså du jobbar för fullt i dag eller? Jag tittar in mellan 2 jobbansökningar... Tror att det är dags att äta något snart oxå, hoppas jag klarar av att göra 2:a (och dagens sista) ansökan först bara.

• isop

Bettan skvallrade att det stod ngt om mig & Linda B. här och mkt riktigt. Måste direkt dementera ryktet om att jag gillar ovan nämda artist - NEVER ever att jag sagt att hon är bra

// isop

• Zeke sur

En snabbis hemma och packar om duschar och diskra sedan bär det av tillbaka till familjen som mår bra!!!

Ev kommer FP in en sväng senare på sprakig modem-lina.

Ha rinte riktigt tid / koncentration att läsa tillbaka eller svara alla i GB just nu!!!

Tack för tankarna och på återseeende!!!

Pappa varg!!!

Svar på tråden Dansa med vargar 2