• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Amadea

Varje år köper jag massor av Krokus & narcisser i kruka & har inne. Sedan så spar jag lökarna & platerar ut dem på våren. de brukar sedan komma upp nästa år.
    Smart va

• Majblomma12

Ja, vissa åsnor och nyckelpigor är så frekventa i den här tråden att folk börjat se dem som inventarier som över huvudtaget inte behöver uppmärksammas.

Skalman, jag ÄLSKAR din nya bild!

• svartaskalman

Tack och bock Ior.

Amadea: Ja det var ett bra tips. Ska jag ta med mig.
    Måtte några lökar ta sig i allafall.

• svartaskalman

Åh nu ringer "baka bullar" klockan.
    See you later girls!

• svartaskalman

Ett fåtal platser kvar till placering hos mig. Och priset blir en favorit i repris. Nybakta bullar och mjölk.

• Betty2

Stintan: Kul att se dig och tack för alla tummar! Hoppas du får en riktigt rolig lördag!

SS: Fin ny bild! Antar att vi kommer få glädjen att se dig mkt i tråden nu när du skall vara hemma ett tag.

Amadea: Där ser man, det perfekta priset för din placering hos mig i går är alltså en amningstopp! Här kommer en! (Eller vill du hellre ha krokusar i trädgården? )

Osis med skidskyttet, jag kollade oxå...

• Amadea

Som sagt Krokus & narcisser är toppen om man köper lökar oxå. Tyvärr tycker jag tulpanerna blir mindre för varje år de kommer upp dvs de jag satt själv. De gamla som fanns i trädgården är stora & fina.

SS: Du måste köpa Trädgårdsaurikel & ha i dina rabatter. Dvs en sorts primula/viva. De är fina & växer mkt bra

Sorry Åsnan vet att du inte har en trädgård. Men kasnke i framtiden så du får reistrera tipsen

ja tydligen Åsnan så vi är ju jämnt här så...

En amningstop blir kanon

• Majblomma12

Jag har en fiiin gård, där lökar kan plnateras om man vill.

• Betty2

Vad kul jag stavade då, det ser ju nästan ut som "amnings-stopp". Och det menade jag ju givetvis inte, du skall väl amma ett bra tag till.

Svar på tråden Dansa med vargar 2