• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Hstintan

Hej sötnosar!

Skulle jättegärna hänga här med er mer -ungar.

Men nu har jag en period med jättemycket jobb. Ska eventuellt få en kollega som kan avlasta men chiiifen och jag är inte överens om vem det ska vara.

Nu har jag iaf gjort klart ett jobb så det väntar bara 3 jobb imorgon. Två kreativa, småångest-jobb och ett hålla tunga rätt i munnen-jobb

Men nu loggar jag ur, hoppar i duschen och åker en timme bort till min vän och äter förhoppningsvis god middag och bara umgås (framför tv:n).

Ses!

• Betty2

Jag har gjort lite allt möjligt, springer mellan datorn och tv:n. Innan var jag iväg och handlade oxå. Och nu är det dags att äta och göra sig iordning inför kvällens fest. (Utan alkohol för min del. )

• Amadea

Kul med fest
    Jag vill oxå

Jag har gått i genom min garderob. Hittar en del jag kan ha men vissa saker är det långt kvar innan jag kommer i. konstigt alla toppar känns så korta helt plötsligt
    Kan det vara för man vant sig med långa mammatoppar

Måste köpa ett par jeans tror jag...

• Amadea

Skulle vilja se Grisens frisyr just nu
    Undrar om hon ser helt vild ut

• Grisen81

en vild gris ha ha!!!! vilken syn!!!!!
    med kala fläckar i pannan!!! jag har kännt mig sexigare...jag lovar!!!

Amadea: Mina toppar känns oxå korta, men min mage är så ful efter graviditeten. förut gjorde det inget med en liten glugg.

• Grisen81

alla är rädda för lus svinet och håller sig borta.....

Svar på tråden Dansa med vargar 2