• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Amadea

Läste någonstans att man skulle försöka sova med armarna ovan för huvudet för att kunna underlätta andningen. Minns ej vart jag läste det

• Amadea
    Arga Åsnan
    Men det är vitt & fint
    Nästa vecka kommer det säkert slaska, fy tvi
    Hellre en massa snö än slask.
  • Majblomma12

Hellre barmark och fem plusgrader!

Jag undrar hur det ska bli, bara. Om det känns så här NU, hur ska det kännas om ytterligare en eller två månader!

• Amadea

Våååååååår vill vi ha. Jag vill se alla fina Krokusar i trädgården "Drömmande blick"

• Hstintan

Men så mycket skoj det har hänt på de futtiga dagar jag varit borta! Man blir ju alldeles vimmelkantig av lycka

till Lajsa.

till FP, Vargen och lille Max Välkommen till en värld fylld av härliga människor, upplevelser och utmaningar

till Betty. Mina tummar är dina!

Jag vill INTE att ni försvinner in i massa andra trådar. Jag ser det här som en vänskapstråd för oss som hittat varandra. Sen spelar det mig ingen roll ifall ni blir gravida, adopterar, gör ÄD eller skaffar hund Det är ju er jag vill tjata med!

Nu måste jag jobba lite innan jag åker bort på middag med sport hos en kompis. Har redan tappat massa tid för att kolla bakåt i tråden (som var enormt låååång). Men det var det så klart värt

Puss och njut av sport, snö och melodifestival (eller vampyrer)

• svartaskalman

Å jag vill se om alla mina lökar tar sig. Det är ju första gången jag planterat något. Spännande!

• Majblomma12

Hej Stintan!
    VAd kul att se dig!

• Amadea

Ja det är så kul att få se sina blommor komma upp
    Men man blir besviken på de sm inte tagit sig.
    Satte 25 snödroppslökar för något år sedan. Ingen kom

Hstintan: Kul att se dig! Du är här för sällan!!

Svar på tråden Dansa med vargar 2