• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • isop

Hälsa familjen Zeke!!! Återigen GRATTIS

• Betty2

Vad kul att se varg-pappan i tråden! Förstår att ni inte hinner svara på inlägg nu, och det var jättekul med en hälsning i tråden! Massor av kramar till dig och resten av familjen!

• Lajsa

Hej alla sitter här på jobbet och är hhelt slut... fick ett ryck och tvättade husetsbil... psst säg det inte till min man för då får jag börja tvätta bilarna hemma

ha en bra kväll nu ska jag gå fixa middag... ja det är jag som gör allt här i dag *suck*

• Betty2

Hej Lajsa! Kul att se dig, det var inte väntat när du jobbar! Hoppas resten av arbetsdagen går fort.

• Amadea
    en dagen har Lajsa slappar dag på jobbet, nästa så tvättar hon bilar

Kul att se att Vargen tittat in
    han hade lite tid för oss
  • svartaskalman

Nu blir det hockey... Heja sverige!!!!

• Grisen81

Heja sverige friskt humör!!Det är det som susen gööör!!!

• Amadea

Måste bara berätta vad som hände oss i dag....
    Vi har haft med en bild på J i en lokaltidning nu i helgen.
    Men namn på oss & henne. I dag ringer en vitt främande människa för att berätta att våran bild var så himla fin & annorlunda mot de bilder som brukar vara med i tidningen

Lite läskigt att någon gör sig besväret att leta upp ens telefonnr & ringer hem till oss för att berätta detta!!
    Man får lite förföljelse känslor.

( Pappa har tryck med J:s fingarar på tangenterna => uhjjkjkm n hj9yyi8jj)

Grisen: Bild finns ute nu!!
    Nyare än den som visats tidigare!!
  • Amadea

GRISEN du är ju Online!!
    Vart är du då??

SS: Ser att du smygit in i andra tråden

Svar på tråden Dansa med vargar 2