• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Lajsa

ja ja hur ska detta sluta... jissös vilka bomber ni har Än så länge har man mindre
    Nä nu ska jag dra mig ska åka och se om jag kan shoppa lite innan jobbet.
    Ha en bra dag min raringer  Kyss i pannan!

Ensam är stark med varandra är vi starkare
  • Amadea

J är missnöjd så jag måste oxå pysa!
    Ta det lugnt på vatten gympan LL
    shoppa inte för mkt Lajsa

• Hstintan

vilket bh-snack! Och vilka bomber ni har!!!!

där har jag inget att tillägga, behöver ju inte använda såna men min begränsade hydda, eller hydda är väl fel ord... myrstack? Iofs har jag köpt en sport-bh, men den har legat kvar i ryggan. Hoppar inte omkring så mycket när jag styrketränar

Efter middagen idag åt jag en jätteportion med glass och chokladsås (allt för att bättra på kaggen) men sen blev jag så frusen så jag var tvungen att krypa ner i ett hett bad

puss!

• Mumrika

Ni mina gamla krakar som numera inte är så krakiga utan små mammor var och varannan av er. Bringa lite lycka över oss nu när vi ska till på ett nytt andra försök som börjar imorgon. Må era gravbaciller regna över oss på måndag och nio månader framåt...Jag generar mig inte att hoppas på er! ;-D!

• Mumrika

som numera inte är så krakiga utan små mammor ..OOps förlåt...och pappor!! Givetvis!

Svar på tråden Dansa med vargar 2