• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Liten Leo

Growinlife är lite dyra men än så länge är det bara de och Simpleworld som ibland har min stl.

• Lajsa

Tack ska spana in lite nya behåra för alla mina har stödbåge vilket gör AJ!
    Så nu får jag säga adjö till mina med bågarGråter harar behåar mutan båge pattarna blir ju gör fula

Ensam är stark med varandra är vi starkare
  • Amadea

Båda mina är utan bygel dvs likadana.
    Köpte även en Anita som är mycket sämre!!

• Liten Leo
    Ja jag håller med! Men de som är graviditets eller amningsanpassade har kupor som har inbyggt stöd och är ganska formpressade så bysten blir ok ändå. De är liksom mycket stadigare än de vanliga båglösa bharna i klädbutikerna.
  • Liten Leo

Lajsa, du skriver som om tangentbordet saknade vissa bokstäver. Har du bråttom??

• Lajsa
    Tänker fortare än fingrarna
    Ensam är stark med varandra är vi starkare
  • Liten Leo

Amadea, vart beställde du dina ifrån? Growinlife har min stl på nätshopen men Simpleworld har det inte. Nu har jag ju iofs promenadavstånd till dessa butiker men det kan vara bra att ha en back up ifall jag behöver en till och stl är slut. Jag fick ju pynta 349:- hos growinlife när samma bh i andra butiker kostar 299:- Allt för den sabla stl skull...

• Amadea
    LL: Vänta bara... när Simba kommit ut kommer du känna dig som två bröst som knallar omkring Skrattande
    Min kändes inte så stor då man hade magen...men nuFundersam
    Har som sagt 75G samma som du så jag tror du kommer känna samma sak
Svar på tråden Dansa med vargar 2