• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Fiaflopp
    Testar igen om jag blir utloggad baraLedsen
  • Fiaflopp
    KAnske ska våga mig på att skriva om mitt långa inlägg nu då...

Vilken vecka vi har haft,Linnea fick kräksjukan och mådde pyton ända tills i Fredags,Marcus sitter som mest i telefon med sin flickvän och P har jobbat natt så hans dygn är lite omvänt fortfarande,Han väckte mig kl 5 på lördagsmorgonen och ville prata...haha måste vi göra det just nu frågade jag,JA det vill jag,jag har satt på kaffe så kom upp nu är du go...
    Sagt och gjort,vi siter vid köksbordet och han börjar:Nu har vi gått igenom så mycket Sofia,som många par inte skulle orkat med utan att separera men jag älskar dig mer och mer hela tiden och det hoppas jag du gör med mig också,klart jag gör svarar jag,älskar dig så mycket så det gör ont i bland...
    Sen säger han: Vad fint,då tycker jag att vi GIFTER OSS!!! Gud så jag grät...tårarna rann i flera minuter,även nu då jag skriver så gråter jag av lycka...vad har jag gjort för att förtjäna denna fina man?!
    Urs vad lycklig jag är...egentligen!

Ville bara dela med mig lite av min glädje just nu....Kyss
  • nillan10

Fiaplopp: ÅÅÅÅ Jag fick tårar i ögonen när jag läste.

Ett stort GRATTIS !!

• Lajsa
    Fiaflopp grattis vad kul!!!
    Synd att vi bor så långt bort annars hade vi fixat största möhippan i FL:s historia
    Ensam är stark med varandra är vi starkare
  • Amadea

Grattis Grattis FF!!
    Så du ska bli fru
    Har ni funderat på datum än??

• Amadea

Vad alla verkar vara upptagna den här helgen då
    Hoppas ni har kul

Nu ska jag kolla på 5-milen

• Betty2

Jag har precis kollat på 5-milen Amadea.

FF: GRATTIS!!! Det måste varit ett härligt, och oväntat, samtal kl 5 en lördagsmorgon!

• Majblomma12

Vad roligt, Fia! Grattis!

Seize the moment, 'cause tomorrow you might be dead
  • Fiaflopp
    Tack!!¨
    JA Lajsa visst är det synd att vi bor långt ifrån varandra för jag hade blivit jätteglad över en möhippa med er tjejjer här!
    JAg ska ringa församlingen i morgon och kolla om och när de har någon ledig präst...
    Fick ju en anledning till att bli glad idag,OS GULD till TRE KRONOR,guuuuuud så bra och vilken MATCH sen då,fick ju nästan både hjärnblödning,hjärtinfarkt och magsår...haha

PUSS på er från en glad floppan!
  • Majblomma12
    Seize the moment, 'cause tomorrow you might be dead
Svar på tråden Dansa med vargar 2