• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Amadea

Så fort maken kan ge J mat så kommer jag nog bli mera rörlig
    Man får ju börja med smakisar vid 4 månader & hon ör ju 2 månader nu i veckan

• Majblomma12

Jag vill ha J på besök. J luktar gott, är väldigt söt och har en trevlig mamma som bihang. Nu ska jag natta. Ha så roligt i morgon, båda två! 

Seize the moment, 'cause tomorrow you might be dead
  • Amadea

Ja kan komma & fika hos Åsnan i den gröna fina parken ni har utanför i sommar

• Grisen81

vilket väder!!!usch!!! tur att man ska träffa FF och Java idag!!!

Jag hade så hemsk dröm..Att jag och T adopterade en pojke på ca 10 år, men vi hade Kultingarna oxå. Så var Emil borta..Så jag letade överallt, så hörde jag han snarka i ett rum...men jag såg han inte..så hörde jag från en mjukis nalle att det lät..Då hade adoptiv pojken satt in han i nallen..Det var dragkedja i ryggen på nallen och han hade stoppat in han där så när jag tog ut han var han så varm och han hade ju inte kunnat andas där inne nästan alls...var hemkt!! så vi ville inte adoptera pojken längre...helt sjuk dröm!!

• Fiaflopp

Grisen: fy vilken dröm,hemskt men jag vet att man kan drömma sjuka drömmar,tro mig...
    Urs ja,vilket väder men som du sa så är det tur att vi ska ses och sprida lite solsken på varandra i form av leenden och GULD

Svar på tråden Dansa med vargar 2