• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Fiaflopp

Vi sa vid 12.30 utanfös H&M och om någon av oss kommer tidigare så ringer vi bara varann på mobilerna,jag pker någ tidigare...har tråkigt

• pricken74
    Hej Tjejjor!

hoppas ni får en trevlig date idag ff, grisen och java.
    Själv är väl mitt största nöje idag att gå till brevlådan va jag har det lite tråkigare än dig allt grisen du åkte ju iallafall till willys!
    skämtåtsido,,jag skulle behöva åka och handla men jag orkar inte idag. P får göra det på vägen hem istället. Vi ska bara mysa albin och jag, har varit en hektiskt helg, med barnkalas, främmande och allt. så idag är det bara skönt att VARA,,

Grisen; ska du göra en bukop?? låter lite läskigt tycker jag. Är det så mycket överflödigt skinn alltså?

Jag kan ju inte påstå att mina bröst hänger så värst långt ner,,blev inte så mycket bröst kvar däremot. Men nu när man är gravid igen så fylldes dem minsann upp igen. Men det lär väl bli ännu värre efter denna gång.
    FP: tyvärr har jag inget bra tips på ömma bröstvårtor. funkar inte purelan? använd en sån där plastgrej som liknar ett bröst. finns på apoteket, det lindrar ju lite åtminstone. Men jag hade oxå jätteproblem men mina bröst och tyvärr blev det inte bättre.

Puss och kram
  • Lajsa

God morgon!
    Läget? Ser att ni ska ha date i dag
    Då får ni ha den största gruppkramen då ni ses och tänka på mig som sitter här på en regnig ö och längtar efter solsken.

• Fiaflopp

Ringde och kollad vad taxi skulle kosta,jisses...det får bli tåg
    Anledningen att jag ringde var för att jag har mitt hemska öga som lever sitt eget liv,ska jag överhuvudtaget kunna gå bland folk utan att mejja ner alla så måste jag blunda...kul va,haha
    Nä allvarligt så börjar det bli lite jobbigt...har blivit påkörd 2 ggr redan i trafiken pga ögat så jag tänkte att jag skulle slippa det idag,men men,det går nog bra!

• Grisen81

pricken:ja det är lite läskigt....med operation alltså... ja det kan ju vara skoj att gå till brevlådan oxåSkrattande

• Fiaflopp

så länge det är brev utan fönster i lådan så är det skoj...

• Amadea
    Hejhopp!!
    Nu är Jag & J vakna oxå
    Ska väg på date med 3 mammor ur föräldrargruppen

Ni får krama varandra från mig FF, Grisen & Java
    Hej pricken!
  • pricken74

Håller med, inga brev med fönster.

näe jag är riktigt uttråkad idag faktiskt. Ska kolla om jag och a hänger med p och köper en bänkskiva till tvättstugan. Sen kanske vi åker till färgaffären och köper färg och spackel osv....så kan jag ju alltid roa mig med det sen.

• pricken74

Hej  amadea! kul med träff.

Jag ska träffa en mammagrupp på onsdag, men det är på bvc en tandhygienist kommer dit och vad hon ska prata om det får vi se. Sen ska a vägas och mätas.
    Vi försöker träffas 1 gång i månaden.Jag skulle kunna träffas oftare men dem andra verkar nöjda med 1 gång.
    Får åka på öppna förskolan istället dem har ett bra i min stad där dem sjunger och så kan mammorna fika
    så albin blir lite van med andra barn och inte går fram som en bulldozer

Svar på tråden Dansa med vargar 2