• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Zeke sur

Ang Amadea och FF prat om att komma i tid så är det natuligtvis bäst att hålla tider.
    MEN att komma 20 min förtidigt det är riktigt ofint!!!
    Då har man ju alltid det sista plocket kvar och kan inte välkomna gästerna som sig bör!!!

Och nu med M här hemma är det nog lika bra att komma försent för vi blir aldrig klara i tid nu känns det som!!!

• Zeke sur

Mat lagning här nu!!

och idag gissar ni nog inte rätt lika lätt i alla fall!!

• Majblomma12

Jag bruakr vara precis i tid.

Idag har jag varit hos BM och nu ligger jag mitt i kurvan så min tillväxt har avstannat. Allt såg bra ut.

Vi har just skruvat ihop spjälsängen och bäddat med Mumin-lakan.

Vad har ni roat er med idag, då?

Seize the moment, 'cause tomorrow you might be dead
  • Amadea

Har träffat 2 mammor & bebisar i dag fr. föräldrargruppen.
    Annars har jag inte gjort mycket. Sover man till 9:30 så är ju större delen av förmiddagen borta om man ska duscha,äta frukost, tvätta & klä J och kasnke mata henne

VArgen vad blev det då?
    Falukorv & stuvade makkisar

• Hstintan

heeeej Amadea!

sluta prata mat. Jag är jättehungrig. Men jag tror nog att det är på g snart. Hör välbekanta ljud från köket.

Är de andra mammorna nå kul då? Det skulle jag fasa för, att alla andra var puckon

• Majblomma12

Precis min tanke, Stintan. Tänk om man hamnar i en grupp med massa miffon?

• Hstintan

eller gillar man alla andra mammor när man är en själv? *tveksam*

• Hstintan

min kompis har slutat att gå. Hon sa att de bara pratade om vad man MÅSTE köpa till sin unge. Och det var inte lite det ...

• Majblomma12

Jag tror inte det, Stintan. Jag kan bli spysjuk på vissa präktiga typer jag råkat på som tror de vet bäst och att allt stämmer på alla. Dessutom har jag svårt för korkade typer, oavsett om de är mammor eller inte.

Svar på tråden Dansa med vargar 2