• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Hstintan

men där du bor Iors så är de väl rätt bildade

• Amadea

De är helt ok
    Vi gick även i samma grupp innan dvs graviditets föräldrargruppen
    Vi snackar bort flera timmar varje gång vi ses.
    Jag vär rädd att alla skulle va typ 23-25 år.
    Men alla i min grupp var i min ålder
    De jag umgås med är 76:a & 75:a, jag själv 74:a

• Hstintan

skönt för dig A!

Nu måste jag rusa ner och äta. Han lockar med ett glas vin också

svisch; så var hon borta

• Majblomma12
    Jag tänkte på det där igrå. Låg och läste i en bok om barn jag har, där stod inköpslistor på vad man "måste" ha. Och allt jag kunde tänka var att hur fasen funkade det på stenåldern? Hur överlevde ungarna utan babysitter, badbalja, babygym och andra livsnödvändigheter???
    Seize the moment, 'cause tomorrow you might be dead
  • Amadea

Vi kom fram till alla 3 mammor att vi inte var så tända på babysim men nu har alla våra karlar kommit med att de vill minsann gå på det

Vi pratar massor annat än bebisar oxå. Men det är skönt att kunna älta lite saker men personer i samma situation

• Amadea

Man klarar sig. J badade i handfatet de första veckorna med det var lite trångt. Nu har hon balja. Bärselen var mycket bra när hon skrek men vistt klarar man sig utan mycket!!
    Men har man kämpat så vill man handla loss sedan

• Majblomma12

En dum fråga från en okunnig åsna: vad ska babysim och babyrytmik vara bra för? Alltså, jag utgår från att de ska befrämja babyns utveckling - men på vilket sätt? Det är ju ganska dyrt, så frågan är relevant, tycker jag.

• Amadea

Åhhhhhhhhhhhh vin.........................Räcka ut tungan
    "Drömmande blick"
    Och på en måndag.

Nu borde jag ha klarat halva tiden tills jag får vin igen (har hållt uppe i 11 månader nästan )

• Amadea

vem vet???
    Jag har ju som sagt inte behovet utan maken vill gå.
    Tror han vill mera för att det ska va skoj att göra det med henne.
    Japp: maken sa för att det är roligt
    Möjligen att de vänjer sig mera med vatten

• Majblomma12

Ja, att det är roligt tycker jag iofs är ett bra argument. Säger som Roy och Roger: Dä ska va gött att leva, annars kan dä kvitta!

Jag följde med guddottern på babysim några gånger. Jag blev dock allergisk mot nördsångerna, och att man skulle sjunga med mjuuuuk röst. " Jag är en liten båt" eller nåt. Brr...

Svar på tråden Dansa med vargar 2