• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Fiaflopp

Gris: det finns bara deras erbjudanden på nätet på guldfynd hemsida tyvärr
    Amadea: orkar inte hålla på så mycket med datorn just nu,ögat bråkar men jag hojtar så fort det känns bättre

• Grisen81

Jag säger bara det!!!vilken kväll jag haft med pojkarna...puhhh!!!!
    Jag lade dom för en tupplur vid 17.30 för att de skulle vara lite glada på kvällen när T kom hem.. sagt och gjort sov de en stund och sen när jag tog upp dom, satte jag dom i gåstolarna..Då var Victor lite trött fortfarande och när Emil tog ett steg med gåstolen blev Victor tydligen rädd för ljudet fast han hört det ljudet i 1 månads tid.. Så han satte igång att gall skrika och då satte Emil igång för han blev rädd för Victor.. Så höll det på nästan 1 timme tills T kom hem.. tröstade jag den ena, skrek den andra..så det slutade med att JAG grät oxå... De grät för ingenting..De kunde bara inte sluta för att de gråtit ett tag.. När T kom hem gick jag ut på balkongen och rökte och sa att nu får du ta hand om dina barn!
    Är ibland komplicerat att vara själv med två små... man räcker inte till och känner sig dålig att man gråter själv... men nu känns det bättre

oj vad långt det blev!!!!

• Java

Hej darlingar....men det verkar inte vara några online!

Amadea: jag har gjort lite inhopp idag. Har inte hunnit med mera. Och tyvärr så var du inte online samtidigt som jag!!

Zeke: inga agg från min sida idag....får väl kika in länken ändå!!

Annars tänkte hinna med att ordna lita bland våra bilder, och skicka till framkallning. Vi har bilder sedan i höstags som inte är framkallade. Så det är väl ca 300-400 st som skall skickas in!! ....och det tar en j---la tid att fixa!!

• Java

grisen: jag förstår dig sååå....tänk så jobbigt! jag som tycker 1 st är mkt. Nu gallskriker H. N försöker natta....men det funkar inte. Tillslut tog N upp honom, och söver H i vår säng!!....det som vi sa att vi INTE skulle göra!! .....men hur länge orkar man???

• Grisen81

Java: kan du söva H lättare än gubben? 

• Zeke sur

Hej Grisen!!
    Låter som du har tassarna fulla!!

• Java

vagen....slurp min goding

grisen: näe, jag och N är nog lika. Men jag förespråkar spälsängen hårdare!!

• Grisen81

zeke: njaa nu sover de...pust!!! klövarna fulla heter det!!!

Svar på tråden Dansa med vargar 2