• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Amadea

Skit i plikten Åsnan

Var är alla andra i dag??
    Missade Pricken igen. Hade fullt upp med tvätten

Nu sover J

Har nu ringt min husläkare för att skaffa nya allergitabletter till våren & sommaren.
    Vilka här inne har husdjur??
    Jag är allergisk mot pälsdjur

• Zeke sur

Här jobbas det och slits!!

Skulle gärna ha en liten kisse hemma men FP är också allergisk så det får bli fiskar!
    HAr 2 akvarier som båda missköts kapitalt just nu!

Jag är heller ingen telefon människa! och även om det blivit bättre iomed jobbet så drar jag mig fortfarande för att ringa okända!

Ha det gott!!

• Amadea

Jag med!! Avskyr att ringa till folk man inte vet vilka de är.
    jag var obekväm att ringa förlossningen när mitt vatten gick

• Grisen81

Jag ÄLSKAR att prata i telefon...Det är mitt kall!!! Jag skulle nog passa som telefon receptionist eller nåt... Blir dyr tele räkning nu när man är mamma ledig... pratar nog i telefon ca 3 timmar om dagen... kommer nog bli döv på vänster öra någon gång i framtiden.. vänstra örat är en favorit

Amadea:kan du inte ha haklapp på tjejen då? Mina spydde oxå massor förut. Nu dreglar de sönder alla kläder..Men Emil spydde nyss för han hostade slem... de har typ 12 haklappar, men aldrig några rena.

Var och köpte 2 paket mums mums nyss med kort datum...för då kan man skylla på det att man måste äta upp dom på engång

• Amadea

Grisen

Vargen: jag ska laga Tacopaj i dag

Ingen ville leka med mig i dag. Min date & hennes dotter är sjuka
    Stakars lilla mig!!

Haklappar hade inte hjälp de flesta gånger
    Inte på mig i alla fall....
  • Amadea

Vi lör med IKEA:s tvättlappar överrallt som skydd på J:s spya

Jag har jobbat som receptionist/telefonist under några somrar då jag studerade

• Grisen81

Åhhh herre min skapare vad mammig period de har nu... bar upp båda samtidigt på övervåningen nyss som är ca.16,5 kg för att hänga tvätt... Sen orkade jag inte bära ner dom samtidigt så jag sprang ner med Emil och då vrålar Victor för man lämnar han 1 sekund...sen springa upp igen och hämta Victor.. och så ner igen... helt svettig är jag!!!!

de där små handukarna från IKEA är jätte bra tycker jag oxå....

• Amadea

Japp hur bra att ha som helst!

J har en period nu när hon gnäller så fort hon är ensam. Dvs man inte sitter vid henne på golvet osv.

Svar på tråden Dansa med vargar 2