• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Majblomma12

God morgon, tjejer!
    Se det så här, det är perfekt hemmafixarväder, alternativt läsväder. jag ska städa och sen läsa. Ska börja på senaste Harry Potter idag. Vad ska ni roa er med?

Seize the moment, 'cause tomorrow you might be dead
  • Grisen81

min moster kommer hit idag och hjälper mig med barnen...

java och FF: Nu har ni träffat min gubbe IRL!!!och jag din Java!!Nu måste P visa sig oxå

• Fiaflopp

Gris: ja det tycker jag att han måste...inte lätt att vara blyg inte *s*

• pricken74

Bra inställning iors..när det är kallt och ruskigt ute behöver man inte ha dåligt samvete över att sitta inne.
    Läsa bok hinns inte med tyvärr.Däremot så måste jag gå och köpa harry potters senaste film. Kommer vara gräsänkling på fredag så då blir det harry potter, amadeas goda mat och sen lite kaktus cider och jordnötsringar *slurp*

• Java

ska bara vara hemma och trampa runt i myskläder idag. Springa och snyta mig och kanske spana på nått på tv. Orkar inga stora upptåg eller nyttigheter.

men NU skall sonen få gröt!! Hej på ett tag.

Prickis: så ku att få vara online samtidigt som dig!!! Det händer så sällan! tycker alltid att vi går om varandra! Men nu fick jag iaf en liten prickis dos!! och genast började solen lysa på himlen ...

• pricken74
    Java..
    Låter som att du behöver en mysbrall dag efter gårdagens bravad med ff och grisen.

Lekte kultingarna och hugo? han behövde inte dra båda på sin rygg? det är nog bara albin som åker snålskjuts på hugo.
  • Java

Ja, jag behöver mysdag. men kan inte säga att det beror på FF och Grisen. Dom var så lugna och beskedliga så!! återigen är det jag som är vilddjuret Så jag behöver nog mysbralledag pga att jag aldrig tar det lugnt!!

H och kultingaran lekte lite. Men i stort sett var det H som tog deras nappar....att "stjäla" är det lek???

• pricken74

Oki! ja du flänger ju rätt mycket du.

JAg ska ta en smörgås och te nu. så länge

• Grisen81
    Nu missade jag pricken!!attans!!!!Fundersam

Ja Hugo tog deras nappar, men såg nog att Emil tog hans oxå...hi hi...
    Har oxå mysbrallor på mig... och en ful t-shirt...känner mig sååååå jäkla läcker!!!!!!
    Rock and roll!!!!!
  • Amadea

God morgon!
    Här det oxå grått & trist. J & jag gick upp nu 9:30

Hon sov från kl 22:30 till kl 4:45 i natt
    Men det var nog bara en tillfällighet

Svar på tråden Dansa med vargar 2