• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Majblomma12

Så skönt för dig, Amadea.

Jag fick telefon och fastnade med en människa som aldrig vet när det är dags att lägga på. Å andra sidan babblar hon för tre, så man kan sitta och säga ja, nej och jaha lite då och då, utan att egentligen behöva engagera sig nämnvärt.

Seize the moment, 'cause tomorrow you might be dead
  • Amadea

Då kan du ju hänga här samtidigt Åsnan
    Om man ändå bara behöver säga ja, nej osv

• Majblomma12

Jo, i o f s. Har inte ni några sådana babbelmännsikor som ringer och aldrig vill lägga på? Dessutom är de inte alls intresserade av vad man har att säga, de vill bara ha nån som lyssnar på deras svada. Till saken hör att jag inte kan välja bort denna person, så det är bara att härda ut.

• Amadea

Det är bara att humma med Åsnan när den personen ringer då.

J spyr mycket mera nu. Jag får byta tröja minst 1 ggn varje dag.
    Nyss spydde hon ner min tröja, bärselet & mina byxor. Sedan klev jag i spya som var på golvet

• pricken74

Så då blev den en hel ny mundering för dig då amadea?

albin spyr inte längre men däremot snor och dregel är vanligt förekommande.Går jag bara hemma får kläderna hänga med minst två dagar...jisses man sliter inte ut kläderna man tvättar sönder dem.

nu blev han ledsen när han inte fick pilla på huvudströmbrytaren till datorn. Han har redan lyckats stänga av datorn så en gång.

• pricken74

jo iors jag har några sådana men pratar inte med dem så mycket i telefon längre. Jag är fär det först ingen telefonmänniska. Dem kanske har märkt det.

• Majblomma12
    Plutt-Albin.

Nu ska jag ta mig samman och städa. Kram på er.
  • Majblomma12

Samma här, Pricken. Hade t o m telefonskräck när jag var yngre. Nu är det bättre, men jag är inte den som slänger mig på telefonen för att prata bort några timmar med polarna, direkt.

Nej, plikten kallar.

• Amadea

Jag kan prata i telefon i timmar men vissa utvalda människor
    Typ syrran
    Vi bor jättenära varandra typ tar 5-10 min att gå & sedan sitter vi ibland på t.ex. söndagar & pratar med varandra i 1 h i telefon

Svar på tråden Dansa med vargar 2