• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Amadea

Hej hej Zeke!
    Hoppas få se dig när du kommer hem

Vad gör man när man vet att lillan är mätt, har sovit & har ny blöja & hon är ändå inte nöjd, bara om hon får vara i famnen

• Fiaflopp

Amadea: jag har en kisse...fast vi har min mamma ofta här och hon är jätteallergisk mot pälsdjur men vår katt har hon int eens känt av det minsta

• Amadea

Konstigt
    Jag är mest allergisk mot katter. Får även andningbesvär/astma av dem

Nu har J spytt ner min tröja igen

• Amadea

Jag har undrat halva dagen vart Java, FF & Grisen hade tagit vägen i dag. Trodde ni hade kört ut er helt i går

I kväll är det tv-kväll för mig
    Först Vänner kl 18:30, sedan Gilmore Girls kl 20, Desparate Housewifes kl 21 & sedan Joey Jag gillar kanal 5

• Fiaflopp

Ojdå,då kanske det är onödigt att utsätta sig i onödan,TRÅKIGT!!
    JAg har som vanligt varit hos en läkare idag,och ett telefonbesök från en annan läkare så nu ska det karvas i både ögat och axeln IGEN *suck*
    Börjar bli van...

• Amadea

Gillar du att ligga under kniven
    Nä jag förstår att man vill försöka att bli så bra som möjligt!!

Hur går det med bilderna???PÅ GULDET
  • Grisen81

kan inte din ring finnas på guldfynds hemsida FF???

• TEM

Hej!
    Har en liten lugn stund nu, H får se efter den lilla damen som har fullt med att försöka sig på den ädla konsten att ta sig fram på två ben

Svar på tråden Dansa med vargar 2