• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Amadea
    Bröllopsplaner Pricken ???
    Ska du oxå knyta dig
    Nu har jag dammsugit lite & ska strax fortsätta.
    Pausar med FL. J sover
  • svartaskalman

Håller med dig A.
    Men tänk sen i höst... Då är det många mamma-lediga som får varva amning med FL

• Majblomma12

Jag sak till frissan! Sunkig åsna tar sig samman.

Seize the moment, 'cause tomorrow you might be dead
  • Lajsa

SS: Brukar ha det 3-4 ggr/månad innan grav mycket pga stress och sen då man skulle ha tanten så nu tror jag att det beror på jobbet för jag har jobbat lite för mye + att jag varit orolig för min darling... du kan läsa i min blogg vill inte skriva om han så alla kan läsa.

• pricken74

Hehe,,nähä du!! min karl är helt omöjlig att få till altaret..även om jag som dem flesta andra tjejer skulle vilja gifta mig. Jag menade ff.

• Lajsa

Jissös är alla här NU Vad sköj
    Nu har lajsa beställt en gravid yoga... så här ska det tränas

• Lajsa

Måste fråga er nu när ni är så många här inne.

Har ni försäkrat era små liv i magen. Läste på en gravid sida om det att man kunde fr v 10 el vad det var och att den var gratis...har ni gjort det?

• Majblomma12

Jag kommer inte ihåg, det är sambon som fixat med försäkringar, men jag tror han tecknade en försäkring för vår knodd. Vi har i alla fall skrivit testamente, ordnat upp med arv och utsett vårdnadshavare/förvaltare om vi båda skulle gå bort, vilket känns skönt. Vuxenpoäng?

Seize the moment, 'cause tomorrow you might be dead
  • pricken74

Lajsa; nej jag har inte gjort det och gjorde det inte heller med albin förens han var född..jag har funderat på det dock, men undrar vad täcker försäkringen?? vet du det?

Svar på tråden Dansa med vargar 2