• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Lajsa

Spanar runt lite
    Fast visst har man redan bestämt sig för vissa möbler vagnar mm

• Amadea

Nu har det slutat snör & det ser ut som solen försöker titta fram
    Nice!!

• Lajsa

Japp en Emmaljunga Cerox Sportvagn & Cerox Combi m hård el mjuklift det vete tusan men en emmaljunga blir det.

• Lajsa

Har jag inte shoppat ihjäl mig innan så lär jag göra det snart då man vågar börja köpa lite saker till bebben.

• svartaskalman

Har inte heller köpt något än. Men å vad jag har spanat.
    Såg en jätteläcker TAKO-vagn Men frågan är hur praktisk den är...

• Lajsa

A: Hur gammel är J nu..snacka om att inte ha koll på era små liv

• Lajsa

Tako vagn måste googla...har noll koll men vi ska ev åka t en affär där dom har massor och känna oss för lite så vi får något att se fram emot
    När vi kommer dit så vill vi kanske inte ha en Emmaljunga utan en Urban djungel el vad dom heter inte vet jag
    Snacka om vagn djungel

• pricken74

Passar på att ge ett råd till er blivande mammor...handla så mycket som möjligt innan,,dels innan ni slutat jobba och dels innna ni fått bebisen. Jag resonerar så att köp det viktiga, vagn, säng, kläder(bas),bilstol,  sängkläder, åkpåse till vagnen. Dels kommer ni inte ha tid och sen mindre pengar.

Ett tips bara. om det skulle hända nått går det ju alltid att lämna tillbaka.

Svar på tråden Dansa med vargar 2