• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Amadea

J blev 9 veckor i går
    Stora tjejen. Hon väger nu (i går) 5090g & är 57.5 cm lång

• svartaskalman

Men som sagt- har bara fallit för utseendet. Funktioner å sådant har jag inte en aning om, förstår inte språket på sidan och har inte heller orkat leta efter den svenska översättningen.

• svartaskalman

Amadea: Stora tjejen! Vad fort det går. Helt fantastiskt!

• Lajsa
    SS Värsta Hrley vagnen Den med svartläder och nitar
    är du en liten harley brud eller  
  • Lajsa

SS dom såg bulliga och mjuka ut vagnarna och kolla gungorna Det finns ju hur mye som helst.

• pricken74

Håller med dig Skalman skit häftigt utseende på vagnen,,indian insprierad skötväska..fransar och grejer..Den skulle jag köpa.

• Lajsa

Amadea: 9 v jissös tänk Hugo och gänget är snart ett år el hur gamla är dom överiga jag måste nog uppdatera mig lite

• Lajsa

pricken hjälp mig du har koll orkar inte springa runt Hugo och Albin är?

• svartaskalman

Visst var den snygg
    Har alltid gillat det där lite råa, tuffa. Men kommer alltid att se ut som en snäll liten flicka. Hur jag än försöker är jag söt
    Vill se tuff ut!!! Grrrrr

Svar på tråden Dansa med vargar 2