• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Java

hej vargen

Nu är det natti här också snart!! Heddå värden!

• Zeke sur

Jaja då får väl jag med krypa ner i sängen!!!

Natti natti världen!!

• Liten Leo
    Hehe! Amadea får väl husera i badrummet på nedre plan, avloppet knasar lite där så vi har redan pruttlukt vi kan bära in fika till henne

Tråkigt med Prick å A.
    Men Grisen verkar ju kunna vara stand in
    Grisen, du får prata ihop dig med Java och Amadea.

Lilltjejen har just somnat i min famn efter att ha kinkat i en timme. Hon kan inte bestämma sig för om hon ska sova eller äta så hon somnar mitt i amningen för att efter en stund vakna gråtandes då hon kommer på att hon inte är mätt... Och så håller det på ett par gånger.
  • svartaskalman

God morgon ligan!
    Hoppas ni får en jätte trevlig dag Amadea, LL och Java (och kanske Grisen åsså)
    Än så länge verkar ni ha vädret på eran sida.

Sänder en stor kram till er alla!

• Amadea

God morgon Världen

I dag skiner solen hos mig
    Ska ta mig en prommis ner till stationen för att sedan ta tåget till JAVA

• Java

Morrn morrn!!
    Solen skiner och H är på sitt allra bästa bus humör!! snart skall det mumsas Amadea och LL.

Nå grisen kunde du vara med och lajja eller??? ring min mobbe isf. Vi sticker hemmifrån strax innan 10.

Ha en bra dag alla

• Liten Leo

Guuud vad alla är morgonpigga!

Nu får jag skynda mig att torka bort alla mjölkspyor från soffan tills Java och Amadea kommer. :-O

Ha en bra dag alla raringar! :-P

• Emm73

Oj vad lugnt det var här...
    Hoppas ni har en trevlig träff, Java, Amadea och LL!

Appropå spyor... M spydde sin pappa rätt i ansiktet alldeles nyss... nu står han i duschen

Halvårsdagen till ära har lilla M idag bajsat på pottan för första gången Kissat på toaletten har hon gjort redan för länge sedan, men nu har vi äntligen kommit oss för att köpa en potta. M bajsar efter maten ungefär hälften av gångerna och därför är det inte så svårt att sätta henne på pottan vid rätt tidpunkt. Sina första smakportioner (potatis) fick M igår... Detta resulterade i grimaser och hulkningar Men hon svalde nog en del också!

Hoppas att alla har en bra dag!
    Kraaam

Svar på tråden Dansa med vargar 2