• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • MaW

FF, oh den brukar jag ju sjunga för M, den e ju jättefin

• Java
    Nu är det dax att säga hej då till er!

I morron skall jag leka med Amadea Prickisen skulle vara med, men hennes lilla gosse är sjuk, så nu kan dom inte vara med ....men det är bra att hon är hemma. Vill inte att dom gör om samma "fel" som jag gjorde då jag ryckte med mig H på äventyr första feberfria dagen....det fick jag sota för sedan kan jag lova!!

Vi skall shoppa och fika! Ni vet ju att Amadea är professionell fika-tant ....LL bjussar på fika i nya lyan Så vi skall ha det så mysigt!! nu har H 2 vackra prinsessor vid sin sida, och ingen konkurrens av Albin heller

Ha dé
  • Grisen81

åhhh vaffö fick inte gisen va määä på daten!!vaffö på detta vis!!

tvilling morsa
  • Grisen81

I för sig kommer ju Amadea dansa runt i fjärt paradiset och det kan ju inte vara någon höjdare!!Snarare en bomb

tvilling morsa
  • Java

Jaaaaa Grisen vill du vara med?? det vore ju SUPER kul!!!! kan du i morgon??

Du är så hjärtligt välkommen att haka på! ingen skulle bli galdare än vi!!! Snälla, gör det om det skulle passa dig!

puss på dig ditt lilla sidfläsk

• Zeke sur

Tjingeling världen!!

En liten natt fösare inanna sängen?!?

Svar på tråden Dansa med vargar 2