• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Java

Limmar helikoptern ....men zeke kan man limma den?? ... eller menar du limma den??

Stackars FP som fått vargens bacillusker.

A: jo, det verkar inte bättre än att grisen fick stake

G: alltid sugen på lite sidfläsk

natti världen

• Grisen81

nää jag har varken fått krake eller stake nu... jag kommer ha fullt upp i påsk eftersom jag fyller 25 år på påskafton, men kommer nog glida in hit ibland och se att ni sköter er!

tvilling morsa
  • Fiaflopp

Gomorron gris...
    Vet nog att min älsklingssugga fyller jämt
    Snart åker jag till Norrköping,syrran fyller år och så får jag pussa världens sötaste syskonbarn samtidigt

• svartaskalman

Men grisen!
    Då får man den stora äran att grattulera på födelsedan i förskott.
    Hoppas den blir precis så bra och överraskande som en Gris-dag kan bli.
    Grattis kram på dig!

Till er alla vill jag önska en riktigt uppeggad påsk med många skratt.
    Ha det gott!
    Nu tar Skalman kvasten å far till Dalarna för det stora tillkännagivandet.

• Grisen81

FF: det låter så gulligt när du skriver Gris och inte Grisen

tvilling morsa
  • Liten Leo

Ja jädrar i min låda vilket håll igång det var här om dagen... Jag är fortfarande lite "bakis" efter besöket av Java, grisen och Amadea
    Lilla H är dresserad som värsta dammsugaren och ått glatt av allt som tvillingboysen med sina fyra himmelsblå ögon kastade ner på golvet, en pottpurri av äppelbitar och kexsmulor Lilla J är dresserad och väluppfostrad så man nästan väntar sig att hon ska niga och tacka för kaffet! Hon sa inte pip på hela fikat, fladdrade bara med sina låååånga ögonfransar så lilla H inte kunde hålla sig borta från henne. Kärlek på gång...

Hoppas på fler träffar i husvagnen på parkeringen nu när vi blev vräkta då grannarna trodde jag öppnat förskola

Emm, imponerad av den tidiga potträningen

Nu ska vi dra norröver för att fira påsk!

Glad Påsk på er alla krakar! Hoppas att kvastarna håller för de av er som planerar en resa till blåkulla

• Lajsa

Hej vänner!
    Kikar in snabbt. Är hos min syster och får passa på medans inte hennes barn ska ha datorn Rena slagsmålet om vem som ska sitta framför burken
    I dag ska vi åka slalom vilket ska bli himla kul. Min pappa blev lite arg då han fick höra att jag skulle åka... mina föräldrar tror att jag är gjord av porslin
    Vet att dom bara är mån om mig men bara för att man är gravid ska man väl inte bara sitta still

I morgon blir det kanske lite pimpel fiske och skoter körning... snacka om att man gör saker som man aldrig gör nere i Gbg.

Hoppas ni får en underbar påsk

Glad påsk på er och givetvis en stor i pannan fr lapp lajsa

• svartaskalman

Måste bara in för att "visa" upp tröjan vi gjorde idag. (Finns i mitt bg) Det är med den vi ska "avslöja" Lyckan.
    Blev riktigt nöjd faktist, både jag och älsklingen.

Kram på er!

• Amadea
    J har blivit mätt & vägd i dag: 59 cm lång & 5310g

Grisen: Grattis i förskott om jag är för dimmig i huvudet för att komma i håg den på Påskafton
  • Amadea

Huva måste i väg & handla mat i dag
    Hoppas alla redan handlat klart & börjat sitt Påskfriande redan
    Kanske kan skicka maken i stället

Svar på tråden Dansa med vargar 2