• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Java

Nu mår min plutt PRIMA igen ....äter, dricker och är glad!! Men jesus vad orolig man blir då det bara är gnäll, skrik och åter gnäll. Han måste ha haft ont någonstans....för annars är han ingen gråt-bebis. men nu är nog det onda borta och hans glada humör tillbaka.

Zeke: vet inte hur många gånger man drämmer in de små i saker och ting. Jag har slagit i H huvud i trappräcket flera ggr....måste gå upp med sådan liten marginal, att hans huvud fått dunka i ledstången!! ....men det är ju bara en tuch och inget hårt!

Vänta bara tills era små ramlar ur sängen och soffan ....då blir man lite mer skakis!

TEM: håller med dig ang bvc. Vi har varit på riktig mott också Och man är så SLUT!! trött i skälen, trött i öronen, trött i huvudet....trött, trött, trött och lite ledsen då sin skall är sjuk och har ont!

• Zeke sur

Jo ni har väl rätt men första smällen kom från mig

Ingen skada skedd som det verkar dock!

TEM Jodå dom mår bra båda två bara jag som varit hängig i helgen.
    När jga blir sjuk så får jag oftast en feber topp som håller i sig ett dygn och sedan är jag ok igen så jag har sovit bort denna helgen!!

Java Vad skönt att plutten är bra igen!!

• Zeke sur

Nu pep datorn att strömen var slut!!!

Natti natti världen!!

• Fröken positiv

Inte en själ här nu när jag har två minuter ledigt.
    Vill bara säga att jag längtar efter er. Det känns som evigheter sedan jag var uppdaterad på alla ruvningar och graviditeter.
    Hoppas att ni mår bra och att solen lyser på er!
    från en sliten men lycklig kvinna

• Betty2

Är du kvar FP?
    Jag tittar in en kort sväng nu innan det är dags att sova...

• Grisen81

God morgon!!! usch vi har inget varmvatten..det är något fel! och snö och vinter är det igen.. hmmm... ja ja...det blir bättre.

Java:bra att H mår bra nu!!!skönt!!

tvilling morsa
  • Emm73

Hej i tråden!

Nu är vi tillbaka från vår 2-veckors semester (=släktbesök). Det har varit ganska jobbigt, först var vi till min syster, sedan makens föräldrar och sedan min mamma... tungt för lilla M att bli flyttad hit och dit på det viset En av höjdpunkterna var nog träffen med Pinja och hennes lilla M! Men nu är vi hemma och ska försöka återfå våra rutiner. M blir sex månader imorgon och denna vecka ska vi börja med smakisar Spännande!

VAD händer här då??? Uppdatera mig gärna om det hänt något kul/spännande/tråkigt/sorgligt....

Hoppas iaf att alla har det bra!
    Kram på er!

• pricken74

Hej allihopa! Nu är albin sjuk, feber hostar och snörvlar...så taskig tajming...men det kan man ju inte rå för.

hoppas alla andra mår bra,..
    Amadea; är ni magsjuka?

eller var det vargen..

måste dra sjuklingen vaknade nu.

Kram

Svar på tråden Dansa med vargar 2