• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • TEM

Vet inte men jag är tveksam till bvc, de verkar vara mest inriktade på att klara det som är av enklare natur vanliga förkylningar och sånt. Annars är mitt tips java att kräva att få komma till barnmottagningen på sjukhuset om nu inte redan varit där. För där finns riktiga barnläkare. De på bvc och vanliga vårdcentralen är endast allmänläkare och som jag fattat det så skabarnläkarna ha en mer djupare utbildning när det gäller just barn. Jag vet att det är svårt att stå på sig när man är helt slut själv. Men de är väl till för att hjälpa en och ska göra det. Hoppas det löser sig.

• Grisen81

Amadea: ja vi är friska men få se hur länge det varar...

tvilling morsa
  • Hstintan

Vilken lördagkväll: bara s k i t på teve och sen går det inte att logga spela mitt favvospel på blip. Vad ska jag nu göra?

har inte råd att tradera något mer och ingen är här.

får väl läsa lite nät-tidningar då.

hoppas att ni andra har roligare än jag.

• Zeke sur

Jag hade inte roligare stintan!

Feber och förkyllning!
    Dessutom vinglade jag till när jag bar M och skog hans huvud i en dörrpost så det small om det

Verkar iofs vara mest jag som blev rädd för det blev inte en ett blåmärke men roligt var det inte!!

• Zeke sur

Nu ska jag köra ner en macka i halsen och kravla mig tillbaka till sängen!!

Ha en bra dag alla!!

• Hstintan

Köra ner i halsen Hoppas att inte mackan fastnade i halsen Du får äta lite mer försiktigt Vargen. Tror att du missuppfattat det där uttrycket sluka som en varg

Läskigt att stöta i M i dörrposten Tur att de är rätt tåliga

Hoppas att ni andra njuter av det vackra vädret. Det ska jag strax göra på min nya springare Och då menar jag inte min M

• TEM

hej allihop. Skitväder blåser och regnar man kan tro det är oktober istället för april

• Grisen81

Här har det varit fint väder hela dagen i sthlm
    Har fått en present redan för sambons familj var här..En korg full med godsakerRäcka ut tungan

Zeke: det har hänt mig ett antal gånger att jag gått in med barnen i kanten på dörrar. Så de börjat skrika och fått rött märke och bula, men de verkar må bra ändå! Men man får dåligt samvete när det händer...

tvilling morsa
  • TEM

Det finns ett irriterande berg här som jämnt drar in blåst och moln. Kan vara solsken fem kilometer bort och vindstilla. Det där berget medför något som gör att det blåser mer här. Det är inget överdrivet högt berg heller.  Det är ju trots allt tjugo mil till stockholm härifrån. Känns bara lite svårt att veta hur mycket kläder man ska ta på E. Hon vill helst kunna röra sig. Hon går nog snart.

Zeke hur mår fru och barn?

• TEM

Zeke det där med att stöta i de små händer nog de flesta. Har lyckats klippa henne lite i fingret när jag klippt naglarna för hon ålar sig enormt och naglarna är pyttesmå. Man mår värst själv.

Svar på tråden Dansa med vargar 2