• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Amadea

Nu vill vi veta

Min mage har fått frispel sedan magsjukan förra veckan
    Det är som en gasballong
    Eller inte på morgonen när jag vakna men efter några timmar då den fått mat???

• Amadea

Vi har klarat oss från kiss i sängen
    Men spya det har vi provat många gånger  
  • Java

har nu frågat Moddarna....och man måste alltså klicka varje PM för sig för att slänga .... phu vilket jobb! Nu är min "inbox" klar, så nu är det bara att klicka sig igenom "skickat" också...

• Amadea

Jag städade min Inbox då jag var gravid & uttråkad.
    Nu har jag bara ca 2 sidor Med viktiga medelanden

• Java

H har kissat massor .... eller inte så ofta, men det har hänt ett par gånger. Alltid vid blöjbyte. Nu har han dessutom börjat rymma då man tagit av han bjöjan...kvickt vänder han sig och och kryper iväg....

• Grisen81

Amadea. så nu går du runt och fiser överallt då din gasballong!!!

tvilling morsa
  • MaW

Nu var babymassagen avslutad och sängen är sanerad . M har börjat göra smitningsförsök och man får vara på sin vakt. Hon kryper inte utan "rullar och vaggar" (mest baklänges).

• Fiaflopp

Det är egentligen inge godnattvisa utan en jättesorglig shillingtryck ju...
    "I en sal på lassarettet där de vita sängar står,låg en liten bröstsjuk flicka blek och tärd med lockogt hår..."sen vågar jag inte skriva mer.

Svar på tråden Dansa med vargar 2