• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Java

....Tjofs... så halkade vi in på en av LL's spyor.....

Nejrå, men jag hade glömt köpa med mig mjölk (LL hade ju sagt att var man tar med sig sin egen milk)....så tillslut fick jag ett par sprut av Amadeas bröst!! tack vännen!!  Du vet att jag helst vill ha en Latte!!!

Annars, så skrattade vi nog tills stämbanden var slut och käkarna var vissna! Och jävlar var LL bor fint! En oas mitt i staden!...Låter som om jag vore säljare, men jag är ju bara ett enkelt spån från förorten!!

LL: torka spyan på soffan....du menar tapeten??

Puss och natti alla krakisar

• Zeke sur

Godmorgon sömntutor!!

Och vips så var det mitt i veckan som dessutom är kort vecka så snart är den slut!!

Ha en bra dag!!

• Grisen81

Jag våldgästade LL!!! Java bjöd med mig i farten så LL fick duka fram dubbelt så mycket fika bröd så nu måste hon sälja lyan! ja herregud vad mjölk det fanns i överflöd igår!!

tvilling morsa
  • Grisen81

Ni vet min kompis som kan dålig svenska som blev gravid genom IVF precis..Hon är inte gravid längre. Hon testade genom blodprov nyss och det visade ingenting..konstigt för hon har inte haft någon riktig blödning. Bara liet rosa vid testdag. Nu orkar de inte mera och jag har tipsat dom om ÄD eftersom hon fått 4 missfall. Så de funderar på AVA i finland.
    Det kan ju bero på dålig ägg kvalité.

tvilling morsa
  • Fiaflopp

Gris: Du vet att det bara är att ringa om du vill fråga något från dem...
    Jag skriver inget i bloggen om det vi gör,raderar alla inlägg i gb-n som rör detta så ring hellre...

• Grisen81

FF: det vet jag!!Har ju redan ringt om detta

tvilling morsa
  • Grisen81

gud jag är helt mör idag! Åkte ju tåg igår första gången med vagnen.. vilket äventyr..åkte 4 hissar på perongerna som alla luktade piss! Men vad gör man inte för lite krake

tvilling morsa
  • pricken74

Va gott med bröst mjölk
    Amadea hur gick det för dig på tåget? var det ett bra eller dåligt tåg? fick du plats med vagnen?
    håller med trist med din vän grisen.

Svar på tråden Dansa med vargar 2