• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Grisen81

mina twins ligger och käkar "Hänt extra" på golvet..den är i slamsor..undra om det är så bra? Det är en skit tidning i alla fall..

"Det var en kyckling som hette gullefjun, hon skulle ut på promenaaaaad!!!!
    Och solen lyste och hon var så jätt glad för hon skulle snart få finsk choklaaad!!!!"

"Hon hade väntat så förbannat väntat på fina ägg och serenaaaad!
    Men åren gick och inget hände, men allt löste sig med finska ägg och då blev hon så glaaad!"

En låt till FF!!! melodi: ja det vet ni

tvilling morsa
  • Fiaflopp

min lilla gris....vad fint,jag kan höra dig sjunga på riktigt!!
    tack hjärtat...

• Amadea

Grisen

Ja Hänt Extra är nog full med smaskigheter

FF: när jag tar upp Nya-gardiner-frågan med maken så säger han: men vi har ju gardiner

• Grisen81

Amadea: vi har ju gardiner...ha ha!!!!! det ska till en man att säga nåt sånt

Sambon kom precis hem med jätte fin bukett blommor från hans chef (kvinnlig) till mig för jag fyller år på lördag!!!Blev nästan rörd

Jag gästspelade lite FF!

tvilling morsa
  • Amadea

Jag är kvar fast maken kommit hem. Vi har nu packat upp maten & han har satt sig med tidningen så då kan jag lika gärna va här
    J sover ju

• Amadea

Städade i mina lådor i byrån i dag. Kastade en stor plastpåse med gamla toppar
    Så nu kan jag köpa nya

Svar på tråden Dansa med vargar 2