• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • svartaskalman

Alltid vännen!
    Hur mår ni?

• Amadea

Bra bara bra
    J är en så snäll liten tjej
    Blir alldelles varm när jag tänker på henne

Hur är det själv?? Trött såg jag i din Grav.bok

• Amadea

Har du hittat mera grav.byxor??
    Brukar du handla på HM?
     Jag hittade flera bra där. Skickade även efter fr HM Rowells

• svartaskalman

Jo, jag är trött. Men tror det börjar gå mot ljusare tider.
    Annars mår jag som en prinsessa. Skulle inte magen puta så skulle jag kunna glömma vad som lurar där inne. (känslomässigt alltså)

J verkar vara en ängel
    Skulle verkligen vilja träffa henne och hennes tevliga mamma.
    Och som framtiden ser ut verkar det komma en massa ledighet mig till mötes.

• svartaskalman

Jag har två par nu. Ett par jeans som jag köpte i Iors trakter, och ett par knäjeans som jag köpte idag på HM. Har lite svårt med storlekarna där. Small verkar alltid vara slut tyvärr. XS funkar nu, men inte stora marginaler att växa i.
    M faller ner
    Toppar använder jag vanliga än, fast en strl större och modellerna längre.

• Amadea

Men gå in på HM Rowells & kolla vad de har där i st S på gravida. Om du kan ha S annars så kan du nog ha dem med

• svartaskalman

Men såg inge roligt där sist jag kollade. Kollade iochförsig bara efter byxor då...

• Amadea

Kappahl hade bara gravidbyxor när jag var gravid men jag hittade ett par svarta jeans där som jag bara älskade
    Man får vara lite uppmärksam för att hitta den lilla ställning där byxorna hänger (samma i alingsås, Gbg & min stad )

• Amadea

Spring & köp en kjol som jag köpte på Lindex. Jag har den fortfarande & älskade den då & nu.

• svartaskalman

Det verkar vara lika överallt. Å sen är det först till kvarn som gäller.

Såg att det var dax att shoppa lite nytt för lilla pigan. Kul att kunna gå ut på vanliga avd. igen va?
    Lite mer att välja på.

Svar på tråden Dansa med vargar 2