• Selfish Geene

förstöra heliga skripter

Jag har just laddat ner och raderat versioner av både koranen och den kristna bibeln från min dator
    Jag ska symboliskt fortsätta göra det varje vecka under resten av 2012

http://www.shaplus.com/free-quran-software/quran-mp3-software/QuranReciter/quran-mp3.htm

http://voxbiblia.se/albums/ag?groupId=55

Reaktioner?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-25 18:44
    www.anus.com/tribes/snus/nihilism/filosofi/eddan.pdf

• Svar på tråden förstöra heliga skripter
  • Nasrin
    Rataxes skrev 2012-02-28 21:12:56 följande:
    Inte till mig, Kaf Bla bla bla och  Halal ska skicka sina sopor till" Selfish Geene"

Kaf Ha Ya Ain Saad är första ayan i en av Koranens suror (kapitel), Meryam. Om du är intresserad av att lära dig mer om grunden till namnet
  • Kaf Ha Ya Ain Sad
    Nasrin skrev 2012-02-28 21:18:45 följande:
    Kaf Ha Ya Ain Saad är första ayan i en av Koranens suror (kapitel), Meryam. Om du är intresserad av att lära dig mer om grunden till namnet
    Han har redan börjat lära sig tala, var snäll mot honom! 
    The dogs may bark but the caravan moves on
  • Rataxes
    Nasrin skrev 2012-02-28 21:18:45 följande:
    Inte intresserad av din vidskepelse.
    I suffer, therefore I am...
  • JTA

Kaf, Halal, Nasrin:

Kul att se att ni börjat ta provokationer precis som de bör tas för att punktera dem.

Föreslår att ni som sista del i avfärdandet av den här provokationen att ni själva bränner de koraner som ni tänkt skicka till Selfish. Gärna i era respektive hemländer, publikt.

• oOHalalOo
    Rataxes skrev 2012-02-28 21:08:43 följande:
    Va? ska ni inte bara skicka bidragstagare till oss längre, ska ni skicka era sopor också?
    Rasistiskt inlägg som inte kommenteras.
  • oOHalalOo
    Nasrin skrev 2012-02-28 21:14:15 följande:
    Ja, för att han bad om det? Vad är det med dig att göra?
    Exakt. Rataxes verkar inte förstå vad som skrivs här. 
  • oOHalalOo
    Kaf Ha Ya Ain Sad skrev 2012-02-28 21:15:38 följande:
    Om det är inom Sverige ja, helt okey, men bor man utomlands blir det en hel del. Det vill jag inte betala
  • Kaf Ha Ya Ain Sad
    JTA skrev 2012-02-28 21:23:28 följande:
    Kaf, Halal, Nasrin:

Kul att se att ni börjat ta provokationer precis som de bör tas för att punktera dem.

Föreslår att ni som sista del i avfärdandet av den här provokationen att ni själva bränner de koraner som ni tänkt skicka till Selfish. Gärna i era respektive hemländer, publikt.
    Sicken, du är lite trög ikväll. Titta på klippet som nån hänvisade till där shejkh Yusuf Estes förklarade att det är vad som skall göras när man vill bli av med sin koran. Dvs man får bara bränna den. Det betyder att i muslimska länder bränner man sina exemplar av koranen.  
    The dogs may bark but the caravan moves on
  • Nasrin
    Kaf, Halal, Nasrin:

Jag är svensk och kan gärna göra det i Sverige, varför inte? Koraner som innehåller fel ska brännas
  • Nasrin
    Kaf, Halal, Nasrin:

Jag kan inte se vad som är provocerande i detta? Som jag skrev i de femtio första inläggen, detta är så oprovokativt det kan bli
Svar på tråden förstöra heliga skripter