• Selfish Geene

förstöra heliga skripter

Jag har just laddat ner och raderat versioner av både koranen och den kristna bibeln från min dator
    Jag ska symboliskt fortsätta göra det varje vecka under resten av 2012

http://www.shaplus.com/free-quran-software/quran-mp3-software/QuranReciter/quran-mp3.htm

http://voxbiblia.se/albums/ag?groupId=55

Reaktioner?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-25 18:44
    www.anus.com/tribes/snus/nihilism/filosofi/eddan.pdf

• Svar på tråden förstöra heliga skripter
  • Kaf Ha Ya Ain Sad
    Nasrin skrev 2012-02-28 21:45:54 följande:
    Jag är svensk och kan gärna göra det i Sverige, varför inte? Koraner som innehåller fel ska brännas
    Vad ska JTA säga nu när han vet att du är svensk
    The dogs may bark but the caravan moves on
  • Nasrin
    Kaf Ha Ya Ain Sad skrev 2012-02-28 22:06:58 följande:
    Vad ska JTA säga nu när han vet att du är svensk

Hm, kan han säga något? HAn har ju redan (utan att känna mig eller läst mina inlägg) kallat mig "såna som du"... Fick aldrig nån riktig förklaring till vad "såna som jag" är för något dock..
  • Kaf Ha Ya Ain Sad
    Nasrin skrev 2012-02-29 12:49:26 följande:
    Hm, kan han säga något? HAn har ju redan (utan att känna mig eller läst mina inlägg) kallat mig "såna som du"... Fick aldrig nån riktig förklaring till vad "såna som jag" är för något dock..
    Landsförrädare antar jag.
    The dogs may bark but the caravan moves on
  • Rataxes
    oOHalalOo skrev 2012-02-28 21:26:24 följande:
    Rasistiskt inlägg som inte kommenteras.
    Ändå kunde du inte låta bli?

Var finns det rasistiska i att konstatera att muslimer är kraftigt överrepresenterade bland dem som lever på bidrag?

Vilken ras tillhör förresten muslimer? Är kristna också en ras? Buddister? Eftersom många troende anser att ateism också är en tro så är det väl rimligt att även vi är en egen ras?

Utveckla gärna ditt resonemang.
    I suffer, therefore I am...
  • M C
    Nasrin skrev 2012-02-28 21:45:54 följande:

Jag är svensk och kan gärna göra det i Sverige, varför inte? Koraner som innehåller fel ska brännas

Det är bara att bränna dem allihopa då.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • Fläderblomman

*LOL* smart idé att skicka de papper med Guds namn på som man vill bränna, till personer som tycker att det är roligt! Det är inte ofta man orkar ta sig ut för att bränna sina gamla koranexemplar liksom! 

• Nasrin
    Kaf Ha Ya Ain Sad skrev 2012-02-29 14:37:52 följande:
    Landsförrädare antar jag.

Ja, o ännu värre kan jag göra det. Såg en mobilvideo på mig idag och jag BRYTER på svenska :OOOOOOO Så blir det väl av att leva med invandrare  Tungan ute EN SKAM på Sverige och svenskar FlörtObestämd
  • Nasrin
    Rataxes skrev 2012-02-29 17:47:27 följande:
    Ändå kunde du inte låta bli?

Var finns det rasistiska i att konstatera att muslimer är kraftigt överrepresenterade bland dem som lever på bidrag?

Vilken ras tillhör förresten muslimer? Är kristna också en ras? Buddister? Eftersom många troende anser att ateism också är en tro så är det väl rimligt att även vi är en egen ras?

Utveckla gärna ditt resonemang.
    Det rasistiska ligger i att det är osant, svenskar är nämligen majoritet av bidragstagarna, gruppen efter är av utländsk härkomst, finns överhuvudtaget ingen statistik vilka som är muslimer, kristna eller buddister
  • Nasrin
    M C skrev 2012-02-29 18:47:11 följande:

Det är bara att bränna dem allihopa då.

Ja, definitivt. Det finns många översättningar som innehåller fel, de ska absolut brännas
  • Nasrin

En släkting till mig erbjöd sig ta dem till moské i stan för bränning för inte så länge sen förresten, så det kanske alla lokala moskeér erbjuder (tips till dig Kaf Ha Ya Ain Sad om du inte får någon adress)

Svar på tråden förstöra heliga skripter