• Csillag

Ivf/FET Töserna 2012

HejsanSkrattande

Här samlas vi som kämpar få ett fint Plus

Vi är egentligen några stycken som startar upp den här tråden, Men bara en av oss kan ju stå
    som tråd startare och fick då färfrågan om jag ville starta upp en ny tråd.

Vi kämpar peppar stärker svarar på frågor och undringar o finns där för varandra.

Alla är välkomna in att följas åt mej oss.
    Vare sej du 
    ska står i kö till ivf
    ska påbörja/håller på med ditt första ivf
    eller är på andra tredje eller fjärde 
    eller håller på med FET.

Vi har alla olika historier varför vi hamnat i Ivf karusellen.
    Vissa är ofrivilligt barnlösa,Vissa sekundära och vissa kämpar för syskonförsök.

Bakomliggande moment varför de inte tar sej finns många.

Vi är ett glatt gäng här inne som kommit varandra närmre o peppat varandra nu sen redan slutet av 2011.
    Vi hoppas mer vill följas oss åt under denna resan.

Vi hoppas på många fina Plus
    och många finaGravid
    Sen få se ett liten
     Hjärta slå
    och snart en liten Baby 

SoligVälkomna in till oss.Solig

• Svar på tråden Ivf/FET Töserna 2012
  • Fidelis ad urnam
    enäggs81 skrev 2012-11-02 19:40:56 följande:
    Fidelis: får alla det i Falun?

Ingen aning faktiskt.
  • Lillan15
    enäggs81 skrev 2012-11-02 19:40:56 följande:
    Fidelis: får alla det i Falun?
    Nej. Jag har fått bett om det. Denna gång har VC läkare skrivit ut det till mig. Trombyl 75 mg 1*1.
  • Lillan15
    Lillan15 skrev 2012-11-02 21:02:41 följande:
    Nej. Jag har fått bett om det. Denna gång har VC läkare skrivit ut det till mig. Trombyl 75 mg 1*1.
    Från ET till testdatum.
  • Fidelis ad urnam
    Lillan15 skrev 2012-11-02 21:02:41 följande:

Det är Trombyl 75 jag har. Min läkare, som satte in embryot, lade till det för mig och sa att det är för att minska risken för missfall och blodproppar.

Jag litar på dem och tar det som skrivs ut
  • enäggs81

jag testade blankt minus idag på ruvardag 8.... har Inge hopp alla nu faktiskt!

• Tant Groda

Enäggs: Vad tråkigt! Skulle du testa idag? Tycker det låter väldigt tidigt, jag testar med blodprov på måndag och då är det ruvardag 12.

• enäggs81

tant groda: jag har testdag dag 16, men vet många som testat svagt plus på RD 8. Jag fick tillbaka ett tvådagars.

• Tant Groda

Enäggs: Tycker inte du ska tappa hoppet helt. Det tar tid innan hcg halterna ökar så att de syns på gravtest. Stor kram, förstår att du är ledsen och besviken, men ge inte upp allt hopp än, chanserna finns kvar!

• Fidelis ad urnam

Tror ni att det är någon fara att äta kontrollerat enligt Viktväktarna när man ruvar?

Svar på tråden Ivf/FET Töserna 2012