• Csillag

Ivf/FET Töserna 2012

HejsanSkrattande

Här samlas vi som kämpar få ett fint Plus

Vi är egentligen några stycken som startar upp den här tråden, Men bara en av oss kan ju stå
    som tråd startare och fick då färfrågan om jag ville starta upp en ny tråd.

Vi kämpar peppar stärker svarar på frågor och undringar o finns där för varandra.

Alla är välkomna in att följas åt mej oss.
    Vare sej du 
    ska står i kö till ivf
    ska påbörja/håller på med ditt första ivf
    eller är på andra tredje eller fjärde 
    eller håller på med FET.

Vi har alla olika historier varför vi hamnat i Ivf karusellen.
    Vissa är ofrivilligt barnlösa,Vissa sekundära och vissa kämpar för syskonförsök.

Bakomliggande moment varför de inte tar sej finns många.

Vi är ett glatt gäng här inne som kommit varandra närmre o peppat varandra nu sen redan slutet av 2011.
    Vi hoppas mer vill följas oss åt under denna resan.

Vi hoppas på många fina Plus
    och många finaGravid
    Sen få se ett liten
     Hjärta slå
    och snart en liten Baby 

SoligVälkomna in till oss.Solig

• Svar på tråden Ivf/FET Töserna 2012
  • joujou

NL86: men du, ni väntar ju barn och då ska man ha en barnvagn ;) vad kul att ni hittade en som ni båda gillar!

• NL86

Så sant så joujou! :) ja, alla vi sett på nätet har vi varit så oens om så de var så roligt att hitta en som verkligen föll oss båda i smaken! :)

De kommer du få Vincent mamma!! :) glöm inte att 2012 är vårt år! (fick det rätt på årtal denna gången iaf cesillag! ;) Hihi)

• joujou
    NL86 skrev 2012-04-14 12:49:39 följande:
    Så sant så joujou! :) ja, alla vi sett på nätet har vi varit så oens om så de var så roligt att hitta en som verkligen föll oss båda i smaken! :)

De kommer du få Vincent mamma!! :) glöm inte att 2012 är vårt år! (fick det rätt på årtal denna gången iaf cesillag! ;) Hihi)
    Precis!! :) Jag vill också titta barnvagnar, hehye
  • Csillag
    Bira11 skrev 2012-04-13 20:39:24 följande:
    Kram, kram               
    TACK {#emotions_dlg.flower}
  • Csillag
    Vincents mamma skrev 2012-04-14 07:53:29 följande:
    Csillag: hur går det? Testat nått mer? Själv går man bara och väntar på tisdag! Kl 13:00 är den nya magiska tiden då förhoppningsvis en liten fin eskimå ska flytta in igen!
    Föörstår du längtar till tisdag, halva helgen har gått så snart är de tisdag o då håller både jag o min man alla fingrar o tår för din skull.Hoppas du kan få ett pluss vid detta FET!!!

Har inte tesat igen,visade neg sist så väntar till TD.
    Tror ju de kommer visa neg så har gett upp detta försöker redan.
  • Csillag
    angel4u75 skrev 2012-04-14 08:02:13 följande:
    Nu går man i väntans tider är bara på RD-6 tiden går såååå långsamt.
    Vilken RD plussade ni på efter att ha satt in ett 2-dagars ET? 
    GRATTIS, håller tummarna att de vill visa stort fint pluss för dej!
    när har du din TD??
  • Csillag
    NL86 skrev 2012-04-14 11:59:12 följande:
    Sambon och jag hoppade in för att känna på lite vagnar och titta runt lite. Slutade visst med att vi köpte en vagn som de reade ut över 2000 kr billigare då de skulle komma en ny modell nu i slutet av april. Så nu firar vi in v 14 med en crescent classic 2011! :)

Lite tidigt kanske men har tittat på många barnvagnar under veckan och tyckte att vi skulle ta tillfället i akt när de sålde en som både jag och min sambo ville ha. Händer det nått så händer det nått, och då tänker vi ju försöka igen iaf och behöver iaf ha barnvagn så småning om, även om det skulle innebära via adoption! :)
    RÄTT tänkt gumman.

Haha jag gjorde så oxå....vi hittade en såååååå snyff vagn som både jag o mannen älskade.
    Å japp visst blev vi gravida då....Lyckan va gjord då, åkte på VUL o visst va vi gravida - med TVILLINGAR
    Hmm gissa om ja fick byta vagn haha.

Du ska se vi kommer få användning av din vagn gumman, du gör rätt i att tänka som du gör.
  • Csillag
    NL86 skrev 2012-04-14 12:49:39 följande:

hahah helt rätt !!
  • hoppfull idag

Hej tjejer! Har ruvat sen i tisdags (blir det ruvardag 6 jag är på då, eller 5?) och är redan sugen på att tjuvtesta. Hade tänkt att jag skulle vänta 14 dagar men nu känns det ju så långt..

När testar ni? Hur tidigt kan man se ett plus och hur sent kan man vara säker på att ett minus är ett minus?

Är dessutom förkyld. Min syster sa en gång att hon vart täppt när hon vart gravid men då är man kanske inte snorig också?

Kramar!

Svar på tråden Ivf/FET Töserna 2012