• Annielee

BF sommar 2012 - Dalarna.

Någon mer än jag som bor i Dalarna, är gravid och har BF sommar 2012?? Skulle vara kul att följas åt!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-04-17 16:06
    BF-Lista

1/5 - Turitella - Söderbärke, första barnet
    18/5 - Pixic - Ludvika, första barnet
    4/6 - emelianzei - Avesta, första barnet
    1/7 - Carrosan - Borlänge, första barnet
    5/7 - Viktoria115 - Falun, första barnet
    10/7 - MamaSniff - Borlänge, första barnet
    18/7 - Annielee - Falun, första barnet
    25/7 - josefine bornstrom - Norberg, första barnet
    ??/7 - Scuffy 82 - Mora, tredje barnet
    31/7 - Maho81 - Mora, första barnet
    1/8 - Savann - Borlänge, fjärde barnet
    27/8 - ErikaJohanna - Vikmanshyttan, första barnet
    30/8 - Sirenia - Fredriksberg, tredje barnet

• Svar på tråden BF sommar 2012 - Dalarna.
  • MamaSniff

Fredag klockan 14 funkar för mig också. Glad

Peace and Love caféet är riktigt mysigt men det ligger på stan och är kanske inte så lätt att hitta om man inte känner till gatorna i Borlänge. Kanske är något på Kupolen bättre av den anledningen (även om Kupolen kanske inte är det mysigaste i världen). På Kupolen kan man ju alltid springa förbi PoP och spana bebiskläder också!

• Turitella

Ska vi klubba det preliminärt då? Waynes på Kupolen kl 14 på fredag om en vecka. börjar med en fika, så kan vi ju strosa bland barnkläder sen om vi vill.
    P

• Pixic

De låter bra de!
    Har tid hos BM kl 11 på fredag med jag tror nog de ska gå bussar efter som passar in så jag är i blnge till kl 2 :)

Imorgon går jag in i v40 så på nåt vis hoppas jag att jag "missar" fikan nästa fredag ;)

• MamaSniff

Ja, det blir ju en win-win Pixic! Fika med oss eller bebis...eller det kanske inte riktigt går att jämföra.

• MamaSniff

Åh, vad spännande Pixic! Tack snälla du för att du uppdaterade oss. Jag håller tummarna hårt hårt för att allt ska gå enkelt. Lycka till!

• Turitella

Åh, lycka till Pixic. Du har något jättehäftigt framför dig. Det kommer gå jättebra!

Svar på tråden BF sommar 2012 - Dalarna.