• Annielee

BF sommar 2012 - Dalarna.

Någon mer än jag som bor i Dalarna, är gravid och har BF sommar 2012?? Skulle vara kul att följas åt!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-04-17 16:06
    BF-Lista

1/5 - Turitella - Söderbärke, första barnet
    18/5 - Pixic - Ludvika, första barnet
    4/6 - emelianzei - Avesta, första barnet
    1/7 - Carrosan - Borlänge, första barnet
    5/7 - Viktoria115 - Falun, första barnet
    10/7 - MamaSniff - Borlänge, första barnet
    18/7 - Annielee - Falun, första barnet
    25/7 - josefine bornstrom - Norberg, första barnet
    ??/7 - Scuffy 82 - Mora, tredje barnet
    31/7 - Maho81 - Mora, första barnet
    1/8 - Savann - Borlänge, fjärde barnet
    27/8 - ErikaJohanna - Vikmanshyttan, första barnet
    30/8 - Sirenia - Fredriksberg, tredje barnet

• Svar på tråden BF sommar 2012 - Dalarna.
  • MamaSniff

Ja, och nästa vecka kan ju du ha en liten bebis utanför magen! Såg din tråd om fullmånen, håller tummarna för dig! Om du fortfarande är gravid kanske vi ska ses i Ludvika så att du inte behöver ta dig så långt. Har du fått bebis är det väl kanske inte troligt att du orkar med en fika så få blir det ju lite konstigt för oss andra att ses där. Hur gör vi tjejer?!?

• Pixic

Till borlänge går de annars rätt bra bussar vet jag.. (har inte koll till de andra ställena)
    Så om jag fortfarande är gravid så kan jag ju ta mig till blnge iaf om de passar er andra bättre :)

Ja, jag tyckte de var lite häftigt när jag läste de där om fullmånen, även om man inte riktigt tror på de så är de lite spännande iaf :)

• MamaSniff

Ja, Borlänge funkar ju för mig. inte så långt för annielee att ta sig heller men frågan är hur det funkar för dig, josefine? Norberg är ju en bit bort.

• Turitella

Hej tjejer!

Här har det blivit en liten Neo. Han föddes den 20 april, 11 dagar före BF. 3240g och 49cm lång. Allt har gått jättebra och vi är så lyckliga! Han är världens underbaraste!
    Sitter på mobilen nu, men lägger in någon liten bild när jag sitter vid datorn.
    Vi är jättegärna med på fika. Vi kan åka varsomhelst. Säg var och när så kommer vi.

• MamaSniff

Åh, han är underbar!!! Grattis och tack för att du tog dig tid att ladda upp bilder! Kan nästan känna den där underbara doften av nyfödd bebis genom skärmen.

• MamaSniff

Angående fika, hur ser söndag ut och fungerar Borlänge för den här gången? Josefine, blir det för långt för dig? Ni andra, när kan ni?

• josefine bornstrom

Nu på söndag har jag jätte svårt att komma ifrån då vi har bygdetrav här hemma i norberg!! Borlänge funkar super bra för mig annars!!

Svar på tråden BF sommar 2012 - Dalarna.