• Annielee

BF sommar 2012 - Dalarna.

Någon mer än jag som bor i Dalarna, är gravid och har BF sommar 2012?? Skulle vara kul att följas åt!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-04-17 16:06
    BF-Lista

1/5 - Turitella - Söderbärke, första barnet
    18/5 - Pixic - Ludvika, första barnet
    4/6 - emelianzei - Avesta, första barnet
    1/7 - Carrosan - Borlänge, första barnet
    5/7 - Viktoria115 - Falun, första barnet
    10/7 - MamaSniff - Borlänge, första barnet
    18/7 - Annielee - Falun, första barnet
    25/7 - josefine bornstrom - Norberg, första barnet
    ??/7 - Scuffy 82 - Mora, tredje barnet
    31/7 - Maho81 - Mora, första barnet
    1/8 - Savann - Borlänge, fjärde barnet
    27/8 - ErikaJohanna - Vikmanshyttan, första barnet
    30/8 - Sirenia - Fredriksberg, tredje barnet

• Svar på tråden BF sommar 2012 - Dalarna.
  • Turitella

Tack tjejer!
    Söndag i Borlänge fungerar bra för oss. Skulle föredra em, då vi aldrig riktigt vet hur natten har varit. Hihi! Har det varit mycket vaket är det skönt att kunna slumra lite på fm. Var ska vi ses?

• MamaSniff

Synd att du inte kan på söndag Josefine. Något annat dagförslag? Annars kanske de som kan då ses och så tar vi träff snart igen. Iofs är det snart Kristi himmel helgen med massa ledigt, passar det bättre? Angående plats, peace & love cafeet är mysigt men stängt på söndagar. Waynes på kupolen är ok, om ni står ut med kupolen. Ska fundera på fler.

• MamaSniff

Vad bra! Då tycker jag vi kör på Kristi himmel eftersom det var du som kom med iden att träffas. Skriv upp när ni kan så kan vi bestämma tid. Torsdag - MamaSniff Fredag - MamaSniff Lördag - MamaSniff Söndag - MamaSniff

• MamaSniff

Oj, min telefon vill visst inte göra radbrytningar. Meningen var att alla kan skriva upp sig på den dag de kan så ser vi vilken dag som blir bäst. Kanske någon med dator kan kopiera och snygga till.

• Pixic

Jag kan också vilken dag som helst. Beroende på om/när bebis tittar ut såklart :)

• Pixic

Ja de börjar verkligen dra ihop sig :)
    Ja lite grann, men mest spänd på att de ska börja snart :) Går lixom och väntar varje dag och letar tecken :P
    Nu har slemproppen släppt igår och idag också så nu hoppas jag verkligen de blir bebis snart :)

• josefine bornstrom

ååh, va kul.. =) men jag måste fråga.. hur vet man att slemproppen släppt?? ser man de? hur ser den ut?? e jätte nervös över att jag inte märker att den släppt..

hur gamla er ni allihopa..??? har en känsla av att de e en salig blandning av åldrar?? jag e 24 å fyller 25 i juni iaf.. =)

Svar på tråden BF sommar 2012 - Dalarna.