• Annielee

BF sommar 2012 - Dalarna.

Någon mer än jag som bor i Dalarna, är gravid och har BF sommar 2012?? Skulle vara kul att följas åt!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-04-17 16:06
    BF-Lista

1/5 - Turitella - Söderbärke, första barnet
    18/5 - Pixic - Ludvika, första barnet
    4/6 - emelianzei - Avesta, första barnet
    1/7 - Carrosan - Borlänge, första barnet
    5/7 - Viktoria115 - Falun, första barnet
    10/7 - MamaSniff - Borlänge, första barnet
    18/7 - Annielee - Falun, första barnet
    25/7 - josefine bornstrom - Norberg, första barnet
    ??/7 - Scuffy 82 - Mora, tredje barnet
    31/7 - Maho81 - Mora, första barnet
    1/8 - Savann - Borlänge, fjärde barnet
    27/8 - ErikaJohanna - Vikmanshyttan, första barnet
    30/8 - Sirenia - Fredriksberg, tredje barnet

• Svar på tråden BF sommar 2012 - Dalarna.
  • Pixic

Här blir de mer tryck och mer sammandragningar för varje dag. Jobbar sista dagen idag innan jag blir föräldraledig så de känns skönt.
    Nästa vecka blir de att packa BB väska :)

Har skrivit förlossningsbrev också efter en "mall" vi fick hos BM.
    Jag är kanske lite "annolunda" men vill absolut inte prova lustgas, men EDA vill ja ha. Annars brukar de vara tvärtom verkar de som ^^

• MamaSniff

Jag träffas gärna på en fika och pratar lite graviditet och så! Vilken bra idé, Josefine! Har ni andra förslag på tid och plats. Vi är ju lite utspridda...

• MamaSniff

Yay! Då har du gjort 200 dagar! Visst känns det som en milstolpe? Jag försöker hela tiden dela upp i delmål så att jag inte ska bli knäpp av väntan. Passarat 200 var ett sådant mål för mig.

• Pixic

Jag är också gärna med på fika :) Något förslag på tid å plats som sagt?
    Hoppas även bebis vill titta ut snart. v39 idag :)

• MamaSniff

Ja, vi fyra som hittills är intresserade bor i Falun, Borlänge, Ludvika och Norberg. Så alltså måste vi resa lite. Jag har inga problem att köra eller ta buss/ tåg någonstans. Är det någon som är mindre mobil kanske vi skall ses i den personens hemstad. Eller så turas vi om att ses i varandras städer om vi planerar att ses fler gånger. Usch, nu känner jag att jag inte kom någonvart! Tid, tja hur ser nästa söndag ut?

• Pixic

Jag har varken körkort eller bil så jag måste anpassa mig lite efter buss/tåg iaf :)

Svar på tråden BF sommar 2012 - Dalarna.