• Annielee

BF sommar 2012 - Dalarna.

Någon mer än jag som bor i Dalarna, är gravid och har BF sommar 2012?? Skulle vara kul att följas åt!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-04-17 16:06
    BF-Lista

1/5 - Turitella - Söderbärke, första barnet
    18/5 - Pixic - Ludvika, första barnet
    4/6 - emelianzei - Avesta, första barnet
    1/7 - Carrosan - Borlänge, första barnet
    5/7 - Viktoria115 - Falun, första barnet
    10/7 - MamaSniff - Borlänge, första barnet
    18/7 - Annielee - Falun, första barnet
    25/7 - josefine bornstrom - Norberg, första barnet
    ??/7 - Scuffy 82 - Mora, tredje barnet
    31/7 - Maho81 - Mora, första barnet
    1/8 - Savann - Borlänge, fjärde barnet
    27/8 - ErikaJohanna - Vikmanshyttan, första barnet
    30/8 - Sirenia - Fredriksberg, tredje barnet

• Svar på tråden BF sommar 2012 - Dalarna.
  • Turitella

Hej tjejer!

Vill bara dubbelkolla inför imorgon att ni fortfarande vill träffas. Jag och Neo vill gärna träffa er i alla fall, så vi tänkte åka mot Waynes och Kupolen som vi kom överens om. Verkar som vi blir tre, då Pixic är hemma och myser bebis och ingen av de andra i gruppen har visat intresse?

• MamaSniff

Hej! Jag är fortfarande på! Ja, det verkar som vi blir tre, men om vi ses igen någon gång kanske fler kan. Annielee kunde ju inte alls den här helgen. Ska bli så roligt att träffas och få ansikten på er. Visst kommer vi att hitta varandra på Waynes? Jag menar, hur många gravida / mammor med spädisar kan det finnas där?

• Turitella

Ja, vi borde väl se varandra. Jag kommer med en svart Teutoniavagn med tre hjul. Kan väl inte vara så många sådana där just då. Haffa mig bara.

• josefine bornstrom

hej hörrni.. självklart blir de väl krångel med bil så där sista dagen men de e ju som alltid.. min asambo ska på utvärdering i skolan å om han inte går heldag så kanske han hinner hem så jag hinner upp till er.. skulle ju va jätte kul å träffa er å som ni sagt få ett ansikte på alla även om de  inte e jätte många som dyker upp.. = men kul men jag ska försöka hinna upp.. hoppas han inte går heldag bara.. =)

• MamaSniff

Jag hoppas verkligen att du kan komma, Josefine! Hur känner du Turitella, vill du komma även om det bara blir du och jag? Jag tar gärna en fika, jag bor ju här i Borlänge också. Förstår dock om ni med resväg känner annorlunda.

• Turitella

Nej, jag kan åka. Är ju så inställd på det nu. Och Josefine, du kan ju komma lite senare än 14 om du vill. Vi sitter ju säkert några timmar, eller vad säger du MamaSniff. Jag har ingenting annat inplanterat under em/kväll, så jag har inte bråttom hem.

• MamaSniff

YES! Var rädd att du skulle ställa in! Jag har inget inplanerat heller så om du kan komma senare, Josefine, så vore det roligt.

Svar på tråden BF sommar 2012 - Dalarna.