• Annielee

BF sommar 2012 - Dalarna.

Någon mer än jag som bor i Dalarna, är gravid och har BF sommar 2012?? Skulle vara kul att följas åt!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-04-17 16:06
    BF-Lista

1/5 - Turitella - Söderbärke, första barnet
    18/5 - Pixic - Ludvika, första barnet
    4/6 - emelianzei - Avesta, första barnet
    1/7 - Carrosan - Borlänge, första barnet
    5/7 - Viktoria115 - Falun, första barnet
    10/7 - MamaSniff - Borlänge, första barnet
    18/7 - Annielee - Falun, första barnet
    25/7 - josefine bornstrom - Norberg, första barnet
    ??/7 - Scuffy 82 - Mora, tredje barnet
    31/7 - Maho81 - Mora, första barnet
    1/8 - Savann - Borlänge, fjärde barnet
    27/8 - ErikaJohanna - Vikmanshyttan, första barnet
    30/8 - Sirenia - Fredriksberg, tredje barnet

• Svar på tråden BF sommar 2012 - Dalarna.
  • emelianzei

Tack! jodå den gick bra men var väldigt jobbig och utdragen, vattnet gick på söndagen vid 04.00 och hon kom ut på måndagen vid 08.50 med hjälp av sugklocka då min kropp var alldeles för trött för att orka själv. Men man får ju en underbar belöning efteråt!

• MamaSniff

Då har de första tre på BF listan fått sina små. Nu verkar det vara en liten paus i datumen till juli. Själv längtar jag så efter att Henry skall komma, både för att få träffa honom och för att det börjar bli tungt nu. Kanske känns det lite lättare nästa vecka då alla betyg är satta och eleverna får sommarlov. Har två och en halv vecka kvar på jobbet nu.

• Pixic

Grattis till Elsa! :) Snart kommer de dimpa Ner fler bebisar i tråden:) Vad sägs om att styra upp en fika snart? :)

• MamaSniff

Ja, jag är gärna med på fika. Bestäm en dag och tid så kommer jag. Ludvika den här gången eller hur?

• 2012Kim

Åh vad roligt med en dala-tråd. Jag önska att de fanns en när jag gick gravid. Hittade inte en iallafall. Fick mitt första i mars.

Hoppas de inte gjorde nåt att jag skrev ändå. Lycka till tjejer.

• josefine bornstrom

gör absolut inget , 2012kim
    grattis till lilla elsa!! =)))
    jag e också fortfarande på en fika.. bara att säga till var å när.. =))
    nån som börjat känna av nått utav er som ska ha i juli??
    jag har faktiskt börjat få lite "menssmärtor" som kommer å går.. men de avtar efter ett tag.. =( har en liten svag känsla av att vår lilla milo kommer komma lite tidigare än beräknat faktiskt..

• MamaSniff

Josefine, jag känner också lite molande då och då. Sammandragningarna känns fortfarande inget förutom att magen blir hård. Vad spännande det är att se när de bestämmer sig för att titta ut, de små liven! På tal om det borde vi väl bestämma fikadatum snart så att det blir av. Pixic, eftersom vi ska ses i Ludvika kanske det är bäst att du säger när du kan.

Svar på tråden BF sommar 2012 - Dalarna.