• Anonym (Respektlöst)

Idiot till fästman

Hejsan 

Jag och min sambo har försökt att få barn i 3 år.

Han har problemet med för få spermier, jag är frisk

Jag respekterar situationen och gått igenom IVF behandlingar tillsammans med honom.

När jag vaknar till på natten så lyser det i hobbyrummet och där sitter den jäveln och runkar till porr 

Jag tappade kontrollen och bara slog laptopen ur famnen på honom så den åkte i golvet och slocknade.

Så jävla respektlöst när de där spermierna som han sprutar ut till den där äckliga analsexporren kanske kunde bli vårt kärleksbarn. 

Tappar lusten att kämpa med något som skulle vara vår gemensamma dröm när det inte verkar betyda ett skit för honom och då det finns andra som är fertila som också vill ha barn som tar det på allvar och inte behöver porr. Min barnlängtan är väldigt stark och jag är snart 27 år så klockan tickar.

Jag är så arg att och besviken att jag skakar.  

• Svar på tråden Idiot till fästman
  • Anonym (Respektlöst)
    Mynta skrev 2012-03-08 21:40:16 följande:
    Alltså. Du skojar va...?
    Utveckla?
  • Anonym

Snälla ts , förklara för oss vad hans runkande har med eran barnlöshet att göra ?

• cannafever
    Anonym (Respektlöst) skrev 2012-03-08 21:46:22 följande:
    Fel på mig? Läste du vad jag skrivit innan. vi har kämpat i åratal 
    Ja, vad är det för fel på dig?
    Anser du att din man är din personliga knulldocka, avelsdjur av nått slag utan nån som helst rätt till privatliv?

• Anonym (Respektlöst)
    Michiyo skrev 2012-03-08 21:31:00 följande:
    tycker du inte det är bra att han ökar kvaliteten av sperman? sen så visst är nog ganska frustrerande för TS men att runka är inte bara bra för att få bättre spermier utan tar bort stress oxå.. sen är det inte en form av otrohet som vissa verkar se det som.
    Men det är väl lika effektivt som att ha sex med mig Rynkar på näsan plus att det då blir en njutning för oss båda PLUS en liten chans att få plussa. 

Otrohet är väl att ta i men det är väldigt nära, och ännu närmare om man tänker på den situation vi är i nu
  • Anonym (Respektlöst)
    Amy27 skrev 2012-03-08 21:00:26 följande:
    Anonym (fyyfan) med eget sexliv menas (iaf i detta fall) att man har det med sig själv. Inte andra.

TS: jag förstår att du är förbannad men din sambo är ingen robot. Han ska väl kunna onanera om han behöver det utan att du ska bli förbannad och bråka. Finns ngt som kallas privatliv!
    Er situation är jobbig men att han "älskar sig själv" har inget att göra med varken dig eller det faktum att ni försöker skaffa barn. Det kanske är hans sätt att slappna av?
    Själva porren är bara visuellt hjälpmedel.
    En robot? jag vill bli gravid, ska det vara så svårt att förstå det? och ska jag behöva oroa mig för sådana förehavanden så blir det ännu mera stress.

Slappna av kan han göra när han spelar sitt jäkla PS3  

Och porren han tittar på är sjuk 
  • Anonym
    Anonym (Respektlöst) skrev 2012-03-08 21:48:34 följande:
    Men det är väl lika effektivt som att ha sex med mig Rynkar på näsan plus att det då blir en njutning för oss båda PLUS en liten chans att få plussa. 

Otrohet är väl att ta i men det är väldigt nära, och ännu närmare om man tänker på den situation vi är i nu
    Men alla män leker med sig själv ibland o bör få göra det :)
    Lek med dig du oxå så får du njutning o din man kan leka ensam som han vill , man behöver egosex ibland.
    Era chanser minskar ju inte för att han runkar 
  • Anonym (Respektlöst)
    Anonym (:/) skrev 2012-03-08 21:02:27 följande:
    Men bara för att DU tycker det är fel kan du väl inte förbjuda din man att se det?? Du äger väl inte honom eller hans behov för den delen?
    En sanning med modifikation. Försöker man förverkliga en dröm kanske man kan "offra" lite behov och slå ihop det "behovet" med den man planerar drömmen med som är beroende av det behovet för att lyckas. 

• Anonym (Respektlöst)
    cannafever skrev 2012-03-08 21:48:21 följande:
    Ja, vad är det för fel på dig?
    Anser du att din man är din personliga knulldocka, avelsdjur av nått slag utan nån som helst rätt till privatliv?

Haha nu var du nästan rolig. 

Han har ett privatliv, ett privatliv behöver inte alltid innebära runkning till gruppanalsex, utan kan vara så otroligt många fler saker.

Han är mannen jag vill ha mitt framtida barn med, och viktigare är att han vill ha mig som mamma till barnet, då får han faktiskt göra lite uppoffringar. 
  • Anonym (Respektlöst)
    Anonym skrev 2012-03-08 21:51:39 följande:
    Men alla män leker med sig själv ibland o bör få göra det :)
    Lek med dig du oxå så får du njutning o din man kan leka ensam som han vill , man behöver egosex ibland.
    Era chanser minskar ju inte för att han runkar 
    Vänta får inte ihop matematiken. 

En runk - en sats- en liten chans att lyckas som försvinner. 

Jag leker med mig ibland, men ansvaret vilar främst på honom 
  • cannafever
    Anonym (Respektlöst) skrev 2012-03-08 21:55:51 följande:
    Haha nu var du nästan rolig. 

Han har ett privatliv, ett privatliv behöver inte alltid innebära runkning till gruppanalsex, utan kan vara så otroligt många fler saker.

Han är mannen jag vill ha mitt framtida barn med, och viktigare är att han vill ha mig som mamma till barnet, då får han faktiskt göra lite uppoffringar. 
    Otroligt många saker där du inte ingår, sen spelar det ingen roll om han onanerar till kvinnor som blir påsatta av hästar eller till sansat erotik, det är hans lilla tid på dygnet där du påstår att han har ett privatliv ...
    Fick han ett privatliv före eller efter du förstörde hårdvara för några tusen?

Ska han ge upp sig själv menar du och bli din knulldocka?
    Jag tycker ärligt synd om din man. Varför tar du inte och binder ner han i sängen så du kan knulla när du behagar?
    Det låter i alla fal långt biligare än att paja saker och verkligen inte få nått på ett tag för nån psykfall vill nog ingen vettig man sätta på.

Svar på tråden Idiot till fästman