• Anonym (Respektlöst)

Idiot till fästman

Hejsan 

Jag och min sambo har försökt att få barn i 3 år.

Han har problemet med för få spermier, jag är frisk

Jag respekterar situationen och gått igenom IVF behandlingar tillsammans med honom.

När jag vaknar till på natten så lyser det i hobbyrummet och där sitter den jäveln och runkar till porr 

Jag tappade kontrollen och bara slog laptopen ur famnen på honom så den åkte i golvet och slocknade.

Så jävla respektlöst när de där spermierna som han sprutar ut till den där äckliga analsexporren kanske kunde bli vårt kärleksbarn. 

Tappar lusten att kämpa med något som skulle vara vår gemensamma dröm när det inte verkar betyda ett skit för honom och då det finns andra som är fertila som också vill ha barn som tar det på allvar och inte behöver porr. Min barnlängtan är väldigt stark och jag är snart 27 år så klockan tickar.

Jag är så arg att och besviken att jag skakar.  

• Svar på tråden Idiot till fästman
  • Empan88
    Anonym (Respektlöst) skrev 2012-03-08 20:50:25 följande:
    Ja jag är inte den som tackar nej till ett ligg. och det är jag tydligen inte värd.

Ett eget sexliv? Kan du utveckla, när du tänker på vår situation 
    jag förstår dig, hade oxå blivit jätte  arg, märks att de flesta vet inte hur kämpigt det kan vara att försöka få ett plus. jag hade blivit lika arg jag o mdet hade varit min sambo.
  • Anonym
    Anonym (Respektlöst) skrev 2012-03-08 22:53:17 följande:
    Han är 180 cm lång och väger ungefär 120kg skogsarbetare vettu, det är nog han som kastar ut mig :p 

Får man verkligen IVF om mannen har BMI på 37?! Första steget borde väl vara att gå ner i vikt, då övervikt mycket väl kan ha med fertilitetsproblemen att göra.
  • Anonym

Får ont i magen. Stackars din sambo!

• Balahir
    Anonym (Respektlöst) skrev 2012-03-08 22:13:22 följande:
    Du har rätt, jag försöker hjälpa honom att slappna av och inte känna stress och leda honom rätt! 

Ifall jag får 3 minuter så är den "uppe" så jag tror mycket att det hela handlar om bekvämlighet från hans sida. bara sitta i fåtöljen och kolla på porr. Rätt illa när man väljer porr framför real deal. 
    men han kanske tänder på personerna i filmerna?
  • Anonym

Spermieproduktionen beror på hur ofta man får utlösning/orgasm. Så ifall du inte har ägglossning och ni inte har sex denna dag så är det bara bra ifall han onanerar. Han bör naturligtvis helt avhålla sig från både sex och onani en 4-5 dar före förväntad ägglossning och under dom bra dagarna endast ha sex med dig och under den resterande tiden, utlösning så ofta som möjligt, hur det nu sker är ovidkommande...

• Zombie

Här får man ingen hjälp om man har så högt BMI ! Då får man gå ner i vikt först o prova !

• Anonym (men snälla!)

#101 Eller så är det kanske just precis det vi gör och fattar hur dåligt även mannen mår. Förstå att få veta att man inte kan göra sin kvinna gravid och sen dessutom gång på gång få höra det från sin kvinna och få skulden för det. Tror inte han valde dålig spermaproduktion själv! Och fortfarande, man kan inte bli gravid mer än vid ägglossning, så vad sjutton spelar det för roll vad man gör där emellan?

• hoppipannkakan

Idiot till fästmö är nog en bättre rubrik....

• Anonym

Girls are stupid, throw rocks at them!

• Anonym

Klart han måste få runka sin KUK!
    Vilken bitch du är!

Svar på tråden Idiot till fästman