• Anonym (Respektlöst)

Idiot till fästman

Hejsan 

Jag och min sambo har försökt att få barn i 3 år.

Han har problemet med för få spermier, jag är frisk

Jag respekterar situationen och gått igenom IVF behandlingar tillsammans med honom.

När jag vaknar till på natten så lyser det i hobbyrummet och där sitter den jäveln och runkar till porr 

Jag tappade kontrollen och bara slog laptopen ur famnen på honom så den åkte i golvet och slocknade.

Så jävla respektlöst när de där spermierna som han sprutar ut till den där äckliga analsexporren kanske kunde bli vårt kärleksbarn. 

Tappar lusten att kämpa med något som skulle vara vår gemensamma dröm när det inte verkar betyda ett skit för honom och då det finns andra som är fertila som också vill ha barn som tar det på allvar och inte behöver porr. Min barnlängtan är väldigt stark och jag är snart 27 år så klockan tickar.

Jag är så arg att och besviken att jag skakar.  

• Svar på tråden Idiot till fästman
  • Anonym (Respektlöst)
    cannafever skrev 2012-03-08 22:47:13 följande:
    Ni delar då inte säng antar jag för jävlar vad vi alla håller på när vi sover

Du har höga tankar om dig själv men låt mig dämpa dig lite, dom flesta män kollar på porr ibland.
    Och jag skulle dra det så långt att jag säger att alla män även onanerar, vissa mer andra mindre.

Men du kan ju tro att din inte gör det om det får dig att känna dig bra
    Jag gillar inte din sarkasm för att somliga har värderingar som inte stämmer överens med dina!,

Det du beskriver generaliserar alla män, tycker du inte att det är fel att generalisera? Och var drar du isåfall gränsen när du skriver "vissa mer andra mindre"
  • Essien
    Anonym (Douche) skrev 2012-03-08 22:45:50 följande:
    Ursäkta? Det var dagens mest korkade. Vad tror du oddsen är att bara 1 spermie klarar den tuffa resan fram till ägget?!?! Se en dokumentär elr nått

Det är dessutom bevisat att en taskig spermieproduktion ger mindre chanser för en graviditet. Men det är ju inte alla som kan sånt, man får ha lite överseende tills de blir upplysta ;)
  • Anonym (men snälla!)
    Anonym (Respektlöst) skrev 2012-03-08 22:39:43 följande:
    Där har du säkert rätt! Har kanske att göra med att jag känner en aning desperation. Vi ska göra nytt IVF försök nu i vår så jag har köpt Zinktabletter och Folsyra som ska bättra på spermakvalitén
    Jag förstår det och det går upp och ner för mig också, men jag har lärt mig genom åren att ingenting blir bättre för att jag tar ut min frustration på mitt förhållande.

Vi ska också göra nytt försök i vår, dock med både donerad sperma och ägg (utomlands, är inte lagligt i Sverige). Jag önskar er all lycka till och hoppas för er bådas skull att du lyckas ta ut din frustration på annat än din stackars sambo, för jag tror han mår minst lika dåligt som du gör i denna situation och vem vet, han kanske mår lite bättre om han får dra i snabeln. Jag kan inte tänka mig att era graviditetschanser minskar för att han gör det, allra helst då det bara är några få dagar i månaden som kvinnan kan bli befruktad.
  • Anonym (Respektlöst)
    Mickeee skrev 2012-03-08 22:50:00 följande:
    Varför gjorde du så..?!

Du skulle tagit ett rejält tag om hans arm, lyft den häpna mannen ur stolen, fört honom mot dörröppningen och sedan kastat ut honom med huvudet före (tillsammans med sin kära laptop). "Kom tillbaka när du lärt dig något om respekt!" skulle du vräkt ur dig precis innan du smällt igen dörren.

Svårare än så är det inte?
    Han är 180 cm lång och väger ungefär 120kg skogsarbetare vettu, det är nog han som kastar ut mig :p 

• Anonym (men snälla!)
    Anonym (Respektlöst) skrev 2012-03-08 22:47:34 följande:
    Hon la till "Inte när jag är i närheten" Läs alla inlägg innan du kläcker ur dig kommentarer
    Det var inget jag hann läsa innan jag började skriva.
  • Anonym (pärlan)

Hur jävla kul är det att ha sex bara för att man MÅSTE, eller rättare sagt bara för att du tycker att han MÅSTE ha sex med dig hela tiden. Sex under tvång är aldrig bra!! Plus ett jävla bra sätt att döda ett förhållande på.. 
    Låt gubben din runka om han vill, säger som så många andra att det kan faktiskt vara ett sätt för honom att lätta på trycket, han vet ju att det är hans "fel" att ni inte kan få barn.. Hur kul tror du det är att bära en sån börda?  Sen som grädde på moset ha en flickvän som verkar helt hysterisk över barngörandet..
    Om Du tycker det är jobbigt, vad tror du då att han tycker??? Och då är det inte ens ditt "fel"..

Så länge du inte har ägglossning spelar det ingen roll hur många gånger om dagen han än runkar och hur mycket han än kollar på porr, blir inga barn gjorda ändå.. Så varför inte göra en deal? Han får runka/glo så mycket på porr han vill, men under dom få dagarna du har ägglossning så kan han komma i dig?  

• mion
    Anonym (29 år) skrev 2012-03-08 21:00:21 följande:
    jag är kvinna och är helt EMOT porr.. 
    jag har aldrig tyckt om att titta på porr.. för att vara ärligt så känner jag att de är som djur.. och jag ser ner på de som gör det..

jag är väldigt självsäker men jag skulle aldrig tillåta min sambo sitta o runka till andra..

sen förstår jag din frustration ts.. jag kan bara beklaga.. förstår hur jobbigt det kan vara.. men var stark o sitt o prata med din sambo om det..så att han förstår också vad du går genom.. 

Herregud det handlar om vanlig herdelig sex! HUr fan tror du själv du blev till?    "skull inte tilllåta min man"  Vad har du med det o göra? Inget som du kan bestämma precis,att folk bara orkar ...
  • Anonym

Att du inte satte dig på honom, halva jobbet var ju gjort så ni hade ju tjänat tid.

• Anonym (Tagga ner)

TS, fortsätt som du gör och du riskerar snart att inte bara bli utan barn men även utan sambo. Det du håller på mer är väldigt respektlöst, dominerande och på gränsen till manisk besatthet. Jag kan förstå att du är besviken men kan ännu mer förstå din sambo. Sex med dig verkar ju enbart handla om att göra barn, han kan inte (har svårt för det i alla fall), hur tror du han känner sig? Har du överhuvudtaget försökt sätta din besatthet av barn åt sidan och närma dig honom och visa att du bryr dig om honom? Just nu runkar han men fortsätter du som du gör så kan du riskera att han ligger med någon annan som visar intresse för honom som person och endast vill ha kravlöst sex.

• Anonym (Snus)
    Anonym (Respektlöst) skrev 2012-03-08 21:53:49 följande:
    En sanning med modifikation. Försöker man förverkliga en dröm kanske man kan "offra" lite behov och slå ihop det "behovet" med den man planerar drömmen med som är beroende av det behovet för att lyckas. 

Men för att slå ihop två människors behov så kan ju inte bara En av dem sätta sitt behov åt sidan. Innebär detta att han kommer att få utlopp för sina sexuella fantasier med dig? Eller ska han sluta tända på grupp och analsex för att du tycker det är äckligt, och inte få något i utbyte? 
    För mig verkar det som att du använder drömmen för att försöka få honom att ge upp något han tänder på. Om du inte skrivit om att hans böjelse är sjuk och äcklig så hade det varit en annan sak. Men herregud! Det här är 2012, folk har analsex till höger och vänster. Det är varken sjukt eller äckligt. 
Svar på tråden Idiot till fästman