• Anonym (Respektlöst)

Idiot till fästman

Hejsan 

Jag och min sambo har försökt att få barn i 3 år.

Han har problemet med för få spermier, jag är frisk

Jag respekterar situationen och gått igenom IVF behandlingar tillsammans med honom.

När jag vaknar till på natten så lyser det i hobbyrummet och där sitter den jäveln och runkar till porr 

Jag tappade kontrollen och bara slog laptopen ur famnen på honom så den åkte i golvet och slocknade.

Så jävla respektlöst när de där spermierna som han sprutar ut till den där äckliga analsexporren kanske kunde bli vårt kärleksbarn. 

Tappar lusten att kämpa med något som skulle vara vår gemensamma dröm när det inte verkar betyda ett skit för honom och då det finns andra som är fertila som också vill ha barn som tar det på allvar och inte behöver porr. Min barnlängtan är väldigt stark och jag är snart 27 år så klockan tickar.

Jag är så arg att och besviken att jag skakar.  

• Svar på tråden Idiot till fästman
  • Anonym

JävelnSkrikandes Du pratar om respekt. Vart är din respekt för din man? Hoppas du ser till att laga hans laptop. Hade min man gjort så mot mig hade jag seriöst trott att hans hjärna brunnit. 

• Levalivetmedbarn

....prata med honom. Det är kanske hans sätt att få fler små spermier att vakna...så att ni kan få barn.
    Drick massa bubbel ikväll och mys.

En dator är bara en pryl!

• Colourful

Ni som undrar om BMI - det är bara kvinnan som inte får ha högt BMI inom IVF. Mannen kan väga vad som helst. Vi går på Sahlgrenska och där är det så, så är det även i Skåne och Halland och jag har aldrig hört talas om att det skulle vara annorlunda på något annat ställe.

• Rakad Apa

Snacka om överreaktion, stackars karl!! Även om man försöker att få barn så tycker jag att man nångång måste få stimulera sig själv. Blir förvånad att så många håller med TS, finns tydligen gott om labila kvinnor på FL.

?Livet är för viktigt för att tas på allvar.? - Oscar Wilde
  • Anonym

du har antagligen gjort sexet till något som bara handlar om att de ska bli barn och även om han också jätte gärna vill ha barn så kanske han saknar de där sexuella .. får njuta utan att tänka på att varje liten spermie kan bli en bebis!

• Anonym (?)
    Anonym skrev 2012-03-09 08:26:42 följande:
    Får man verkligen IVF om mannen har BMI på 37?! Första steget borde väl vara att gå ner i vikt, då övervikt mycket väl kan ha med fertilitetsproblemen att göra.
    Zombie skrev 2012-03-09 08:35:16 följande:
    Här får man ingen hjälp om man har så högt BMI ! Då får man gå ner i vikt först o prova !
    Ni två vet att hans BMI även kan beror på att han har ett fysiskt arbete, är vältränad med mycket muskelmassa?

Hög BMI är bara en indikation men betyder rätt lite om man inte tar hänsyn till vad som orsakar BMI:n, onödiga fettlager eller muskelmassa. Vältränade män med rutor på magen kan ha ett högt BMI som hos en annan man skulle tyda på övervikt eller t o m angränsa till fetma.
  • Anonym (My)

Vill bara säga att jag förstår hur du tänker TS, och att jag förstår din ilska.

Så fort någon startar en tråd här på FL för att få ösa ur känslor som ilska eller besvikelse, så blir den personen genast påhoppad och kallad idiot, sinnessjuk med mera. Fantastiskt att det finns så många präktiga människor här inne som aldrig gör fel eller aldrig har fattat fel beslut i sitt liv.

Suck..

• Rakad Apa
    Anonym skrev 2012-03-09 09:15:46 följande:
    du har antagligen gjort sexet till något som bara handlar om att de ska bli barn och även om han också jätte gärna vill ha barn så kanske han saknar de där sexuella .. får njuta utan att tänka på att varje liten spermie kan bli en bebis!
    Tror du har en poäng i det du skriver!
  • Anonym

Jahaja, trodde man skulle komma in i en tråd där ni skulle hjälpa henne och inte hålla på och trycka ner TS.
    Men såklart så är den här tråden, just ni, som förstör precis allting. Ja, tråden är som alla andra.. Bara elakt och ingen hjälp!

Jag förstår dig TS. Det är bättre ni kommunicerar med varandra.

• Rakad Apa
    Anonym (My) skrev 2012-03-09 09:21:10 följande:
    Vill bara säga att jag förstår hur du tänker TS, och att jag förstår din ilska.

Så fort någon startar en tråd här på FL för att få ösa ur känslor som ilska eller besvikelse, så blir den personen genast påhoppad och kallad idiot, sinnessjuk med mera. Fantastiskt att det finns så många präktiga människor här inne som aldrig gör fel eller aldrig har fattat fel beslut i sitt liv.

Suck..
    Det är männskligt att fela, men oavsett så är ju FL ett öppet forum och givetvis så kan man inte räkna med medhåll hela tiden. Speciellt inte när man gör ett övertramp såsom TS gjorde.
Svar på tråden Idiot till fästman